PKO BP wydało ważny komunikat w sprawie nadchodzących pracy serwisowych. Już w ten weekend klienci mogą odczuć niedogodności na własnej skórze.

Już w najbliższy weekend, klienci PKO Banku Polskiego muszą przygotować się na czasowe ograniczenia w dostępie do usług bankowych. W godzinach nocnych bank planuje przeprowadzenie prac serwisowych, które wpłyną na działanie aplikacji mobilnych oraz serwisów internetowych. Całość rozpoczyna się w godzinach nocnych, choć tym razem prace przeciągną się również na część dnia, więc więcej osób niż zwykle może odczuć ich skutki.
PKO BP zapowiada przerwę techniczną
PKO Bank Polski w komunikacie na swojej stronie poinformował o tym, że już w tę niedzielę w godzinach 00:00-12:00 będzie można napotkać utrudnienia związane z trwającymi pracami serwisowymi. Klienci nie będą mogli korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO biznes. Niedostępne będą także serwis i aplikacja PKO Junior.
Dodatkowo, aplikacja mobilna IKO będzie działać w ograniczonym zakresie – klienci będą mogli wypłacać gotówkę z bankomatów i dokonywać płatności w sklepach oraz w internecie jedynie za pomocą BLIKA. Pozostałe funkcjonalności aplikacji będą w tym czasie wyłączone. Nie będzie można również korzystać z aplikacji iPKO biznes, funkcji otwartej bankowości (Open Banking) oraz opcji płatności internetowych „Płacę z iPKO”.
Bank uspokaja, że wszystkie karty płatnicze będą działać w bankomatach oraz w sklepach stacjonarnych bez zakłóceń. Natomiast w przypadku transakcji internetowych z wykorzystaniem zabezpieczenia 3D-Secure 2, jedyną dostępną formą autoryzacji będzie kod SMS oraz PIN do karty.
Jednocześnie PKO BP zachęca klientów do wykonania wszystkich istotnych transakcji przed rozpoczęciem prac serwisowych. Dzięki temu można uniknąć niedogodności związanych z ograniczonym dostępem do usług.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu