zeroPLN
5

365 dni i 2500 promocji później, czyli pierwsza rocznica zeroPLN.pl

Codzienne wyszukiwanie najlepszych promocji, przeczesywanie sklepów, agregatorów i socialmediów, tak spędziłem ostatni rok. Z okazji pierwszej rocznicy zeroPLN.pl garść przemyśleń i podsumowań.

Gdy w kwietniu 2018 dostałem propozycję, aby zająć się nowopowstającym serwisem pod szyldem Antywebu, pomyślałem najpierw, że to czyste szaleństwo. Ale to jedna z tych propozycji, których się nie odrzuca. I tak przez blisko miesiąc szlifowaliśmy zeroPLN, żeby na starcie nie było problemów. Stwierdziliśmy, że odpalenie go przed majówką nie ma sensu. Dlatego za datę początkową ustaliliśmy 10. maja.

Pomysły, próby i błędy.

Oczywiście pomysłów na początku było mnóstwo i każdy z nich testowaliśmy. Próbowaliśmy umieszczać w serwisie promocje na ebooki, jednak nie spotkały się one z zainteresowaniem. Tak samo miało się to w przypadku promocji na konkretne PCty, czy laptopy, które z racji mnóstwa konfiguracji były trudne do porównania, a w ich przypadku każdy użytkownik ma indywidualne upodobania i potrzeby. Ale po kilku miesiącach doszliśmy do tego co najbardziej interesuje naszych użytkowników.

Rozwój, nowości i Czarny Piątek.

We wrześniu do zespołu prowadzącego serwis dołączył Piotr, który dostarcza Wam najlepsze promocje popołudniami i wieczorami. To on jest niekwestionowanym królem działu Gry. Skoro jestem już przy podziękowaniach, to te należą się również Pawłowi i Konradowi, bo to dzięki nim i Piotrowi w najważniejszy dla łowców promocji, Czarny Piątek wrzuciliśmy do serwisu kilkadziesiąt świetnych ofert z kraju i ze świata. Był to dotychczas dzień z największym ruchem w serwisie. Wraz z rozwojem coraz częściej zaczęły się pojawiać komentarze do promocji. Niektóre z nich rozrosły się do takiego stopnia, że pomimo zakończenia promocji trwały jeszcze kilka dni. Tak było na przykład w przypadku dyskusji pomiędzy użytkownikami smartwatchy Garmin oraz Polar.

Hity, kity i garść ciekawostek.

Ale przejdźmy do najważniejszego, czyli samych promocji, bo jak wspominam w tytule było ich dość sporo. Największym powodzeniem przez ten rok cieszyła się obniżka ceny Google Chromecast, na drugim miejscu wśród najpopularniejszych promocji była jedna z obniżek cen Xboxa One S. Nie przechodzicie oczywiście obojętnie wobec podzespołów komputerowych, w szczególności dysków SSD, które cieszą się ciągłą popularnością. Osobną kategorią są smartfony, gdzie niekwestionowanym liderem popularności jest Xiaomi, ze swoim modelem Mi 8, a tuż za nim Huawei P20.

Oczywiście nie samym domowym sprzętem człowiek żyje. Na początku tego roku bardzo popularne, bo jak wiadomo przed sezonem tańsze, były hulajnogi elektryczne, zarówno te od Xiaomi jak i Ninebot Segway. Dowodem na to, że lubicie spędzać czas aktywnie jest fakt, że tuż za wymienionymi wcześniej smartfonami, w statystykach odwiedzin promocji, znajdują się: Huawei Watch GT, Xiaomi Amazfit BIP oraz Garmin Fenix 5.

Co dalej z zeroPLN?

Od początku przyświeca nam idea dostarczania Wam najlepszych i sprawdzonych promocji na technologię i rozrywkę, które dostępne są dla każdego, bez wychodzenia z domu. A, że nie robimy tego dla siebie, a zależy nam na tym, abyście Wy byli zadowoleni, to zapraszam do dyskusji – czego jeszcze brakuje Wam na zeroPLN.pl? Czego więcej chcielibyście się dowiedzieć? Jesteśmy otwarci na Wasze pomysły i przemyślenia odnośnie ostatniego roku.