Jest to gościnny wpis Szczepana Radzkiego prowadzącego bloga difens.blox.pl. News wprawdzie luźno związany z technologią ale za to pokazujący jak duże...
Phoenix Suns w pakiecie social media sprzedaje również statusy na Facebooku i Twitterze
Gorączka wymiany Marcina Gortata trwa w najlepsze. I będzie trwała aż do pierwszego meczu, potem wejdzie w następny etap - wrzenia - gdy Gortat zacznie grać po 20+ minut w każdym spotkaniu.
Oceny zmiany klubu nie mam zamiaru opisywać, bo wszystko co było do powiedzenia, zostało już powiedziane i napisane. W większości się zgadzam, Gortatowi wymiana daje w końcu realne szanse gry, Orlando trade musiało robić, bo w składzie który miało nie było w stanie walczyć o więcej niż finał konferencji - czy teraz będą mogli zrobić krok do przodu? Nie wiem, ale widać, że Otis Smith nie lubi stagnacji.
Tymczasem kilka dni przed wymianą, nowy klub Gortata, Phoenix Suns jako pierwsi na rynku sportowym (nie jestem pewny czy w innym segmencie rynku robiono podobne działania) zaoferowali firmom wykup pakietu social media.
Wykupujący usługę dostaje dwadzieścia biletów na mecz, dostęp do parkingu i kateringu - czyli jakby standardowy pakiecik dla mniejszych lub większych firm zakochanych w koszykówce. Suite and Social Nigh - bo taką właśnie nazwę nosi oferta - to przede wszystkim możliwość dostępu do Facebooka czy Twittera, które prowadzone są w ramach organizacji Suns.
Firma wykupująca S&SN oprócz prawa do dobrej zabawy podczas spotkania Suns, ma też prawo do dwóch zmian statusu na profilu Suns na Facebooku i trzy takie aktywności na Twitterze. Dodatkowo Suns rozsyłają też ekskluzywny newsletter, w którym wymieniona będzie firma wykupujaca S&SN.
Na Facebooku Suns gromadzą ponad 225 tysięcy fanów, a @PhoenixSuns obserwuje 45 tysięcy followersów.
Zapomniałbym, decydując się na kupno S&SN otrzymacie koszulkę Steve’a Nasha. To co, która z rodzimych firm jako pierwsza decyduje się na promocję przy pomocy nowego klubu Gortata?
Będziecie pierwsi, unikatowi i do tego zaistniejecie we wszystkich mediach sportowych w kraju. No, pomijam fakt, że musicie pojechać do USA w 20 osób, a za pakiet zapłacić 7 tysięcy dolarów.
Ciekawi mnie też czy kiedykolwiek jakiś Polski klub zdecyduje się na ruch ze sprzedażą pakietów social media. Zapewne z czasem tak i stawiam, że będzie to Lech Poznań, który z czołowych drużyn w Polsce (patrząc szybko na fanpage) ma najwięcej klikających w Lubię To!, bo nieco ponad 85 tysięcy.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu