Płatności i bankowość

Oto nowy Bank Pocztowy. Klientów czeka miła niespodzianka

Piotr Kurek
Oto nowy Bank Pocztowy. Klientów czeka miła niespodzianka
Reklama

Bank Pocztowy informuje o uruchomieniu odświeżonej wersji bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Wraz z nimi pojawiają się nowe możliwości dla klientów.

Choć Bank Pocztowy nie znalazł się w czołówce najlepszych banków w Polsce w 2024 r., ma swoją wierną bazę klientów, a ostatnie działania mają szansę przyciągnąć nowych użytkowników ceniących sobie nowoczesne rozwiązania, wygodny dostęp do bankowości internetowej i mobilnej. Pomóc ma w tym odświeżony wygląd bankowości internetowej (Pocztowy24) oraz nowa wersja aplikacji mobilnej (Pocztowy), dzięki której dostęp do rachunku staje się jeszcze lepszy.

Reklama

Bank Pocztowy w nowej odsłonie. Odświeżenia doczekała się bankowość internetowa i aplikacja mobilna

Zmiany wprowadzane w bankowości internetowej i mobilnej są wynikiem uważnego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów. Nowe funkcje, takie jak szybkie zwroty przelewów czy zaawansowane filtrowanie historii operacji, znacząco ułatwią zarządzanie finansami, a nowy sposób wysyłania potwierdzeń operacji dodatkowo zwiększy ochronę danych. Dzięki wdrożeniu funkcji ostrzegania o włączonym CapsLock rozwiązujemy pozornie drobny problem, który jednocześnie dla wielu użytkowników wielokrotnie stanowił dużą uciążliwość. Naszym priorytetem jest dostarczanie rozwiązań, które nie tylko odpowiadają na bieżące potrzeby klientów oraz zwiększają komfort użytkowania, ale także konsekwentnie podnoszą poziom ich bezpieczeństwa

– mówi Jarosław Gawroński, Naczelnik Wydziału Rozwoju Bankowości Cyfrowej Banku Pocztowego.

Jednak to nie koniec, gdyż wraz z uruchomieniem odświeżonych wersji bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, do Banku Pocztowego zawitały nowości i usprawnionych rozwiązań, z których z pewnością chętnie będą korzystali klienci:

  • Zwrot przelewu do nadawcy – wprowadziliśmy nowy przycisk do wykonywania zwrotów przelewów zwykłych. Dzięki temu, po wejściu w dany przelew (w historii operacji) i kliknięciu w przycisk zwrotu, formatka przelewu zwrotnego wypełni się automatycznie i będzie wymagała jedynie Twojego potwierdzenia operacji.
  • Podział operacji w historii rachunku – nowa funkcja filtrowania historii umożliwi podział operacji na uznania i obciążenia, co ułatwi zarządzanie finansami.
  • Nowy sposób wysyłania potwierdzeń przelewów – by lepiej chronić dane wykonywanych operacji, możesz wysłać potwierdzenie z formatki przelewu tylko na swój adres e-mail. Podobnie w Historii operacji, wygenerowane potwierdzenie operacji w formacie PDF, możesz zapisać na swoim dysku (z poziomu bankowości nie można go wysłać osobie trzeciej).
  • Ostrzeżenie o włączonym CapsLock – w internetowej wersji bankowości na ekranie logowania, w przypadku aktywnej funkcji CapsLock, podczas wpisywaniu hasła do logowania pojawi się komunikat, że CapsLock jest włączony. Wyeliminuje to wiele przypadków zablokowania dostępu do bankowości w wyniku trzykrotnego wpisania błędnego hasła – np. przez zastosowanie tylko wielkich liter.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama