38

„Ona już wie co za chwilę będzie miała w ustach…” Kolejny producent energetyków igra z internautami

Pierwszym producentem energetyków, który nie docenił siły internetu był Tiger. Historia z ich grafikami na Instagramie rozgotowała internet na kilka tygodni. Dziś już mało kto pamięta o co chodziło, ale pozostali dostrzegają w tym potencjał do rozpropagowania swojej marki.

Producent energetyka Devil Energy w miniony piątek (ciekawe dlaczego w piatek, pierwsza prowokacja) postanowił podzielić się ze swoimi fanami na Facebooku tako oto grafiką:

Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach💋💋💋😈💥😎😜😋😋

Opublikowany przez Devil Energy na 24 listopada 2017

Mocne? Sugestywne na pewno, zależy też do kogo i jak trafia ten przekaz. Niemniej nie o sam przekaz tu chodzi. Pod grafiką rozpętała się burza i o to własnie w tym wszystkim chodzi. Internauci podzielili się na kilka obozów, jedni wytykali brak dystansu tym, co poczuli niesmak, inni byli zachwyceni, a pozostali oburzeni.

😈

Opublikowany przez Devil Energy na 25 listopada 2017

Co zrobił producent? W weekend wrzucili kolejną grafikę z odwróconymi rolami. Jednak nie była to próba ratowania wizerunku, a dołożenie do ognia. Te same grupy internautów przeniosły się pod nowy wpis tocząc swoją batalię. Jak dla mnie założony efekt został zrealizowany, nieważne jak się mówi, ważne, że się mówi. Czy producent starci na wizerunku? Nie sądzę, temat przycichnie, podobnie jak w przypadku Tigera.

Osobiście wydaje mi się to słabe z jednego powodu, że to celowe zagranie, bazujące na poprzednich akcjach. Szkoda tylko, że internauci złapali haczyk, dając innym pretekst do kolejnych prowokacji. Myślę, że niedługo mozemy spodziewać się kolejnych. Niestety.

Źródło: WirtualneMedia.