Przedstawiciele polskiej platformy e-grocery Frisco.pl, poinformowali nas dzisiaj o uruchomieniu testowej wersji integracji Asystenta Google z ich sklepem internetowym, dzięki której będzie można składać zamówienie produktów spożywczych przy użyciu głosu. Tyle, że jest jeden mały haczyk…
Cieszy coraz większe zastosowanie Asystenta Google dla polskich użytkowników. Niedawno opisywałem Wam pojawienie się wyników i terminarzy PKO Ekstraklasy w tym asystencie głosowym od Google, teraz przyszedł czas na głosowe zakupy na Frisco.pl.
Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl.:
Nasi klienci przede wszystkim cenią sobie wygodę i czas, który zyskują, robiąc zakupy na Frisco.pl. Większość z nich już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend.
Aby móc skorzystać z zakupów głosowych na Frisco.pl przy użyciu Asystenta Google, musimy najpierw połączyć nasze konto Google z kontem na Frisco.pl. Można to od razu zrobić z poziomu asystenta wymawiając komendę: „porozmawiaj z Frisco”. Po udanym połączeniu możemy zacząć korzystać z głosowych zakupów. Gdzie jest więc wspomniany we wstępie haczyk? Otóż pierwsze zakupy musimy wykonać na stronie Frisco.pl.
Dopiero, gdy już w historii na Frisco.pl będziemy mieli jedną listę zakupów, Asystent Google odczyta nam ją przy kolejnych zakupach, a my będziemy mogli głosowo ją edytować, czyli usuwać czy dodawać nowe produkty, po czym ją zatwierdzić i opłacić czy wybrać termin dostawy.
Jacek Palec:
Asystent Głosowy Frisco cały czas uczy się na podstawie zbieranych danych, dlatego im więcej użytkowników z niego skorzysta, tym lepiej będzie działać. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnego testowania nowego rozwiązania, a także dzielenia się swoimi przemyśleniami. Wszystkie zebrane uwagi pozwolą nam na udoskonalenie systemu i wdrożenie dodatkowych funkcji, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów.
Za wdrożenie Asystenta Google do zakupów na Frisco.pl odpowiedzialna jest firma Yoshi.AI. Z zakupów głosowych na tej platformie mogą korzystać zarówno użytkownicy smartfonów z Androidem, jak i iOS, po uprzednim zainstalowaniu aplikacji asystenta głosowego od Google.
Źródło: Frisco.pl.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu