Gry

Nowy Wiedźmin coraz bliżej, gra weszła w kolejny etap produkcji!

Bartosz Gabiś
Nowy Wiedźmin coraz bliżej, gra weszła w kolejny etap produkcji!
Reklama

Moc wieści przybywa z naszego rodzimego studia CD Projekt RED! Od emocjonujących wyników Cyberpunka 2077, przez nową animację, aż po jedną z najważniejszych informacji. Aktualizacja status prac nad Wiedźminem 4.

Emocjonujące informacje docierają dzisiaj do fanów Wiedźmina! Nareszcie, długi czas od zapowiedzi, na platformie X (dawniej Twitter) pojawiły się oficjalne i nowe wieści dotyczące nadchodzącej, czwartej części sagi o wiedźminach.

Reklama

Projekt Polaris wchodzi w kolejną fazę produkcji

CDP Red

Studio CD Projekt Red wciąż nie ujawniło oficjalnej nazwy dla czwartej części w wiedźmińskim świecie. Z tego powodu dalej trzeba się posługiwać kryptonimem produkcji Polaris. Na szczęście z perspektywy fanów, nie jest to aż tak istotna kwestia. Ważniejsza wieści głosi o wejściu w kolejny etap tworzenia gry.

Informacja została podana przy okazji relacji inwestorskiej Grupy CD Projekt, a dopełniona została przez reżysera gry oraz sesję Q&A, która się odbyła we wtorek 26. listopada o 18:15 i można się jej było przysłuchiwać podczas transmisji live na YouTube oraz oficjalnej stronie Grupy CD Projekt.

Sebastian Kalemba na swoim profilu X (dawniej Twitter) świętuje przejście do kolejnej fazy projektu i oczywiście dziękuje wszystkim zaangażowanym deweloperom. Przy okazji podtrzymując wcześniej znaną informację o nadejściu kolejnej sagi, a także trochę zaczepiając fanów tajemniczą monetą: wypatrujcie informacji, co się kryje po drugiej stronie monety!

Co wiemy o nowej sadze?

W produkcję gry jest w tej chwili zaangażowanych około 400. osób. Podczas Q&A relacji inwestorskiej, została przekazana informacja, że jest to wielkość zespołu, jakiej studio nie chce powiększać. Dla porównania drugi największy zespół, pracujący przy Projekcie Orion, składa się z 64. osób (który ma zostać podwojony w 2025). 1/3 zespołu Polarisa stanowią osoby z bostońskiego oddziału.

Obecny etap, to produkcja na pełną skalę. Teraz pora na najintensywniejszy czas tworzenia gry. Nie jest ona tworzona na autorskim silniku Studia Red, lecz na Unreal Engine 5. Fabularnie wciąż nie mamy żadnych informacji, zaś jeżeli chodzi o roadmapę produkcji, zespół wierzy, że wszystko idzie właściwym torem, koncepcje są już dopowiedziane i teraz trzeba je wypełnić treścią.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama