Płatności i bankowość

Nowość w aplikacji mobilnej banku PKO BP. Każdy może skorzystać

Patryk Łobaza
Nowość w aplikacji mobilnej banku PKO BP. Każdy może skorzystać
Reklama

PKO Bank Polski wprowadził nowe udogodnienie w aplikacji IKO. Od teraz klienci mogą zgłaszać szkody z ubezpieczeń PKO Dom i PKO Moto bezpośrednio z poziomu smartfona.

Klienci PKO Banku Polskiego zyskali nową, praktyczną funkcjonalność w aplikacji mobilnej IKO. Od teraz mogą szybko i wygodnie zgłaszać szkody z ubezpieczeń PKO Dom oraz autocasco w ramach pakietu PKO Moto – bez potrzeby kontaktu telefonicznego czy wizyty w placówce. To kolejny krok w cyfryzacji usług bankowych, który ma realny wpływ na komfort i bezpieczeństwo użytkowników.

Reklama

Polecamy na Geekweek: Muska idzie po swoje. Implant Paradromics przetestowany w mózgu człowieka

W IKO błyskawicznie zgłosisz szkodę

Proces zgłoszenia szkody został maksymalnie uproszczony. Wystarczy zalogować się do aplikacji IKO, wejść w zakładkę „Moje produkty”, wybrać odpowiednią polisę i kliknąć „Zgłoś szkodę”. System automatycznie uzupełnia dane z polisy oraz numer konta do wypłaty odszkodowania, dzięki czemu użytkownikowi pozostaje jedynie opisanie zdarzenia. To oszczędność czasu i formalności, szczególnie istotna w stresujących sytuacjach związanych ze szkodą majątkową lub komunikacyjną.

– Możliwość zgłoszenia szkody bezpośrednio przez aplikację łączy wygodę, prostotę i szybkość . Dzięki temu klienci mogą czuć się lepiej zaopiekowani, a my możemy szybciej rozpocząć proces likwidacji szkody

– komentuje Anna Barańska, dyrektorka Departamentu Szkód i Świadczeń w PKO Ubezpieczenia.

Nowa funkcja w IKO to nie tylko zgłaszanie szkód. Użytkownicy aplikacji mają także możliwość przeglądania posiadanych polis, weryfikowania ich szczegółów oraz harmonogramu płatności. Co więcej, bezpośrednio z poziomu aplikacji można zakupić nowe ubezpieczenia – nie tylko PKO Dom i PKO Moto, ale także ubezpieczenia podróżne i na życie.

To istotne udogodnienie dla wszystkich, którzy cenią sobie dostęp do usług finansowych i ubezpieczeniowych w jednym, zintegrowanym narzędziu. Dzięki IKO zarządzanie polisami staje się nie tylko prostsze, ale i bardziej przejrzyste.

Grafika: Kamil Świtalski / Antyweb

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama