T-Mobile nadal pozostaje jedynym telekomem, który główne abonamenty sprzedaje wyłącznie z telefonem, przynajmniej w sieci. Od dłuższego czasu w swoich wpisach przy proponowaniu ofert u operatorów, promuję opcję wyboru najkorzystniejszego abonamentu bez telefonu, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na zakup bądź raty na nowy telefon w sklepie.
W T-Mobile nadal jest to niemożliwe, opisywałem to już w osobnym wpisie przy poprzednich taryfach, co ciekawe podobnie jak poprzednio, na konferencji przy prezentacji nowych abonamentów była taka opcja:
A na stronie już tylko w opcji z telefonem.
Pozostała co prawda opcja bez telefonu, ale mocno okrojona z transferu danych w porównaniu z głównymi abonamentami dostępnymi tylko z telefonem. W odróżnieniu od poprzedniej oferty dodali tylko 1 GB.
Od kilku lat prezentujemy Wam zestawienie ofert naszych telekomów, ale według określonych zasad:
Zasady zostają takie same, czyli w przypadku ofert bez limitu – limit transferu danych minimum 2 GB, każda oferta obejmuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz są to oferty bez telefonu.
Tym samym w najnowszej wersji naszego zestawienia i tylko dzięki dodaniu tego 1 GB, tylko ten jeden abonament od T-Mobile trafi do tabelki:
Przyznam, że podczas konferencji, przez chwilę żywiłem jeszcze nadzieję, że T-Mobile rzeczywiście chce się zmienić na bardziej pro-klienckie, ale po jednym zdaniu wypowiedzianym podczas konferencji:
i po dzisiejszej prezentacji nowej oferty na ich stronie pozbyłem się złudzeń.
Aktualizacja
Po naszej publikacji, T-Mobile przesłało nam swoje oświadczenie w sprawie. Wynika z niego, że za kilka dni wszystkie nowe oferty dostępne będą na stronie, również w opcji bez telefonu:
W związku z uruchomieniem ofert Supernet dla klientów e-shopu przygotowaliśmy specjalną propozycję, którą proponujemy klientom w pierwszej linii. Dostępny w tej taryfie pakiet danych można swobodnie w trakcie trwania umowy podnieść do opcji no-limit, zgodnie z cennikiem taryfy a zmiana zajmuje maksymalnie 10 minut. Niezależnie od tego, poprzez kanały zdalne, w tym call center naszego e-sklepu każdą opcję ofertową można zamówić w wersji bez telefonu. Wystarczy zadzwonić na numer 608 900 110 lub zostawić kontakt w okienku czatu na stronie www.t-mobile.pl. W najbliższych dniach uruchomimy także dedykowany Supernetowi landing page, gdzie przedstawione zostaną wszystkie konfiguracje ofertowe.
Photo: ifeelstock/Depositphotos.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu