Bank

mBank puszcza oczko klientom. Nowa funkcjonalność może się spodobać

Grzegorz Ułan
mBank puszcza oczko klientom. Nowa funkcjonalność może się spodobać
Reklama

Każda zmiana w aplikacji, z której korzystamy na co dzień, niesie ze sobą konieczność zmiany przyzwyczajeń. To niektórych klientów irytuje, ale mBank zapewnia, iż najnowsze zmiany w skrótach w mobilnej aplikacji banku - ułatwią Wam życie.

Dodatkowo, mBank zapowiedział te zmiany z wyprzedzeniem, byście mogli się do nich już od teraz przyzwyczajać.

Reklama

Co się dokładnie zmieni? Pierwszą opcją w menu skrótów będzie teraz BLIK, dostępny od razu po lewej stronie paska, dalej umiejscowione zostaną skróty w dotychczasowej kolejności, aczkolwiek z nową opcją na samym końcu - przelew na telefon.

Czas na świeży powiew w aplikacji mobilnej! W lutym br. zobaczycie metamorfozę wyglądu niektórych skrótów na pulpicie. Zmiany są przemyślane i praktyczne, więc nic tylko się cieszyć. Przeorganizujemy skróty. Po BLIKU, który będzie po lewej stronie, pojawią się Twoje dotychczasowe skróty w tej samej kolejności, a w jednym z nich (na końcu listy) pojawi się nowa opcja: Przelew na telefon. Przypominamy: to szybka i łatwa funkcja do przesyłania pieniędzy za pomocą numeru telefonu, która stanie się jeszcze prostsza do zrealizowania.

Z listy skrótów znikną natomiast takie pozycje jak: otwarcie lokaty, koszyk przelewów oraz analiza historii. Niemniej, prawdziwą nowością ma być przycisk „Dodaj skrót”, dzięki któremu to - sami będziecie mogli zdefiniować aż 20 nowych skrótów. Między innymi będą to mogły być płatności parkingowe, monitoring budżetu, Twoje sprawy, kontakt czy przyszłe (nadchodzące) płatności na Waszych kontach.

Pierwsi klienci uzyskają dostęp do nowych skrótów, wraz z pojawieniem się w mobilnych sklepach aplikacji mobilnej mBanku w wersji 3.91.0, co ma nastąpić jeszcze w pierwszej połowie lutego. Co ważne, zmiany będą udostępniane stopniowo kolejnym klientom, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Źródło: mBank.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama