5

Nowa aplikacja mobilna InPost – InPost Mobile

Dostaliśmy dziś na skrzynkę email informację od InPostu o udostępnieniu nowej wersji aplikacji mobilnej tego operatora - InPost Mobile, która wprowadza szereg udogodnień dla klientów korzystających z ich usług.

Aplikacja dostępna jest na Androida i iOS, dzięki niej sprawdzicie statusy Waszych przesyłek, jest też opcja ich śledzenia czy możliwość odbioru i zapłaty za pobraniem.

Rafał Brzoska, prezes InPost:

Najnowsza aplikacja mobilna jest nie tylko prosta i intuicyjna – ale posiada wiele udogodnień dla naszych użytkowników. Teraz jeszcze szybciej można odebrać, skorzystać z opcji śledzenia drogi przesyłki. Łatwo można generować kody QR, które umożliwiają odbiór paczki w kilka sekund czy płacić za pobraniem. Te udogodnienia to kolejny etap zaawansowanej informatyzacji InPostu – nasi kurierzy zostali wyposażeni w nowoczesne tablety, a Paczkomaty zaczynają oferować coraz więcej usług dodatkowych – w tym także finansowych.

Pełna lista funkcjonalności InPost Mobile przedstawia się następująco:

  • śledzenie przesyłek – powiadomienia w postaci notyfikacji (statusy paczek)
  • możliwość otrzymywania powiadomień w momencie zbliżenia się do Paczkomatu, w którym czeka paczka (200m, 500m, 1000m – geofencing)
  • możliwość wyszukania Paczkomatu lub POP’u InPost w okolicy (mapa)
  • możliwość obserwowania paczki własnej lub „obcej” (np. kogoś z rodziny)
  • funkcję nawigacji do wybranego Paczkomatu i Punktu Obsługi Klienta
  • możliwość „dzielenia się paczkami” czyli łatwo przesłać dane do odbioru paczki przez członka rodziny lub znajomego
  • informacje o odebranych przesyłkach w archiwum
  • kod odbioru oraz kod QR w aplikacji do szybkiego odbioru paczki
  • brak potrzeby rejestrowania każdego numeru paczki w aplikacji
  • możliwość nadania własnej nazwy dla paczki
  • możliwość zapłaty za paczki pobraniowe

Aplikację możecie pobrać za darmo z Google Play oraz App Store.

Źródło: InPost.