Na dzisiejszej konferencji prasowej, ING Bank Śląskie zapowiedział udostępnienie nowej wersji aplikacji mobilnej na Androida i iOS, dla wszystkich swoich klientów.

Przedstawiciele banku na wstępie zaznaczyli, iż jest to raczej ewolucja niż rewolucja. Skupia się ona na zapewnieniu w nowej wersji przede wszystkim łatwiejszej personalizacji i wygodniejszym oraz szybszym dostępie do funkcji czy usług dostępnych w aplikacji.
Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim:
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich.
Największa jednak zmiana to panel główny po zalogowaniu. Na stronie głównej zniknie konieczność pionowego scrollowania, a opcja wyboru głównych funkcji, jak rachunek osobisty, karty płatnicze czy kredytowe, umieszczone zostaną w sekcji poziomej. Dostęp do nich uzyskamy przesuwając ekran w prawo lub w lewo.
Ostatnia, dolna sekcja, to głównie komunikaty od banku, informujące o kwestiach bezpieczeństwa czy nowych spersonalizowanych ofertach do danego konta.
Nowa aplikacja mobilna Moje ING 2.0 udostępniona zostanie wszystkim klientom banku - indywidualnym i biznesowych, na smartfony z Androidem i iOS już 12 listopada.
Źródło: ING Bank Śląski.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu