Dobrze, że przynajmniej nie trzymają trupa w szafie. Półtora roku od uruchomienia swojego serwisu z zakupami grupowymi Agora zamyka HappyDay. Nikt...
Reklama
To cię zainteresuje Izrael zaczyna szkolić młodzież do cyberwalkiLider projektu opowiada o możliwościach, celach i idei Google Glass
Reklama
Dobrze, że przynajmniej nie trzymają trupa w szafie. Półtora roku od uruchomienia swojego serwisu z zakupami grupowymi Agora zamyka HappyDay. Nikt kto choć przez chwilę obserwował tego typu serwisy w Polsce raczej zaskoczony nie jest. Powraca pytanie model wypracowany przez Groupona to faktycznie biznes?
Okazało się, że wdrożenie efektywne takie modelu marketingu czy sprzedaży nie jest łatwe nawet dla tak dużego gracza. Agora nie poddała się jednak ani pierwsza ani też zapewne nie będzie ostatnia z tych "dużych".
Info o zamknięciu przesłał godealla.pl
Czytaj dalej poniżej
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama