0

Murdoch o Yahoo!: Microsoft zrezygnuje

W trwającej od dłuższego czasu bitwie Microsoftu o przejęcie Yahoo!, w tle pojawia się wiele interesujących postaci. Yahoo! szuka metody na uniknięcie włączenia do kolekcji nabytych przez Microsoft firm internetowych, które mają tworzyć trzon w nowej, sieciowej strategii tego giganta. Pomocą miała być współpraca reklamowa z Google, lecz jest to jedynie rozwiązanie na krótką metę. […]

W trwającej od dłuższego czasu bitwie Microsoftu o przejęcie Yahoo!, w tle pojawia się wiele interesujących postaci. Yahoo! szuka metody na uniknięcie włączenia do kolekcji nabytych przez Microsoft firm internetowych, które mają tworzyć trzon w nowej, sieciowej strategii tego giganta. Pomocą miała być współpraca reklamowa z Google, lecz jest to jedynie rozwiązanie na krótką metę.

Wśród innych kandydatów do współpracy lub kupna Yahoo! znalazł się również, znany w Polsce Rupert Murdoch (właściciel koncernu News Corp, współwłaściciel TV Puls), który swego czasu uważany był za realnego przeciwnika dla Microsoft w trwającej już od dłuższego czasu batalii.


Murdoch cytowany ostatnio na paidContent.org powiedział jednak:

There won’t be a deal. There’s bad personal feelings. In six months, (Microsoft) will walk away.

Czy stary Rupert czuje pismo nosem? Wokół sprawy dealu między Yahoo a Microsoftem wydaje się być więcej emocji, niż we wcześniejszych znanych sprzedażach z historii wielkich przejęć. Czy wielcy prezesi i właściciele dużych, notowanych na giełdzie firm nie są już na tyle długo w tym biznesie, żeby na chłodno i racjonalnie prowadzić swoje działania?