Dziś mamy dzień debiutów, najpierw Taxify ogłosiło wejście do Polski, chcąc stać się realną konkurencją dla Ubera, teraz dostaliśmy informację o uruchomieniu nowego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Motomi.pl, siłą rzeczy od razu nasuwa się stwierdzenie, że chcą stworzyć konkurencję dla Otomoto.pl.

Na oceny tego kroku przyjdzie jeszcze czas, ale patrząc na wykonanie, można powiedzieć, że napawa optymizmem. Strona jest ładnie i przejrzyście wykonana, zarówno na desktopie jak i urządzeniach mobilnych wyświetla się prawidłowo. Wyszukiwarka pozwala na zdefiniowanie parametrów wyszukiwania, takich jak marka, model, cena czy rok produkcji, a także czy ma to być samochód nowy czy używany.
Podobnie strona szczegółów sprzedawanego auta. Informacje są czytelne, te podstawowe dane jak i wyposażenie dodatkowe. Nic się nie rozjeżdża, wszystko wydaje się być na swoim miejscu.
Co do najważniejszej kwestii, czyli cennika wystawianych ogłoszeń, w MOTOMI obowiązuje system rozliczeniowy oparty na 30-dniowych abonamentach oraz na zdobytych lub wykupionych punktach, które można przeznaczyć na promowanie, wyróżnianie i podbijanie ogłoszeń. Osobny cennik jest dla kont firmowych i prywatnych.
Obecnie w serwisie są tylko ogłoszenia sprzedaży samochodów osobowych, z czasem pojawią się motocykle, ciężarówki i pojazdy specjalne. Dodatkowo Motomi współpracuje z portalem AutoCentrum.pl, dzięki temu dodawane ogłoszenia w Motomi, automatycznie będą zamieszczane w tym portalu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu