Po wczorajszej optymistycznej dla T-Mobile informacji o podpisaniu umowy z Orange na dostęp do ich światłowodów, dziś T-Mobile ma dobra wiadomość dla klientów korzystających z ich aplikacji mobilnej.
Jeśli narzekaliście do tej pory na działanie lub ograniczoną funkcjonalność dotychczasowej aplikacji mobilnej T-Mobile, możecie od dziś przetestować nową jego wersję.
Do tej pory testy odbywały się w zamkniętej grupie, teraz udostępnione zostaną wszystkim zainteresowanym klientom, pod warunkiem, że korzystają z oferty abonamentowej i ze smartfona z Androidem na pokładzie.
Nowy Mój T‑Mobile to w rzeczywistości nie aktualizacja, ale zaprojektowana od nowa aplikacja. Cechuje ją zupełnie nowa szata graficzna, poprawiona stabilność i UX ale przede wszystkim nowy silnik, co ma kolosalne znaczenie dla możliwości rozwoju aplikacji. Już dziś dzięki temu wprowadzone zostały bardzo pożądane przez klientów funkcje.
Czytaj dalej poniżej
Według przesłanych informacji nowa wersja aplikacji mobilnej T-Mobile będzie umożliwiała między innymi:
- zarządzanie z poziomu jednej aplikacji innymi powiązanymi kontami
- przypisanie powiązanym w aplikacji numerom nazw dla łatwego zarządzania
- możliwość dodania karty kredytowej jako formy automatycznej płatności oraz metody doładowywania kont prepaid
W kolejnych wersjach ma być udostępniona angielska wersja językowa w aplikacji, dostęp i zarządzanie e-fakturą czy zgodami klienckimi oraz blokadami. Z poziomu aplikacji możliwe też będzie wsparcie i pomoc obsługi klienta.
By móc przystąpić do testów musicie odwiedzić ten link w Google Play i wybrać opcję zostania testerem, po czym powinna pojawić się aktualizacja dotychczasowej aplikacji. Klienci ofert na kartę i MIX-a wprawdzie również będą mogli ją zainstalować, ale nie będą mogli z niej korzystać, po aktualizacji pojawi im się monit o powrocie do poprzedniej wersji.
Źródło: T-Mobile.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu