Apple

Microsoft Office na iPada został pobrany ponad 12 milionów razy

Mateusz Budzeń
Microsoft Office na iPada został pobrany ponad 12 milionów razy
Reklama

Microsoft Office uważany jest za najlepszy pakiet biurowy na rynku. Wydanie specjalnej wersji na iPada było świetną wiadomością dla fanów urządzeń App...

Microsoft Office uważany jest za najlepszy pakiet biurowy na rynku. Wydanie specjalnej wersji na iPada było świetną wiadomością dla fanów urządzeń Apple. Microsoft ma powód do zadowolenia, ta wersja MS Office została pobrana ponad 12 milionów razy.

Reklama

Pakiet biurowy Microsoftu jest produktem równie rozpoznawalnym co ich system operacyjny Windows. MS Office zdobył ogromną popularność, a nowe wersje przyjmowane są wyjątkowo ciepło. Do niedawna ten pakiet biurowy wydawany był tylko na komputery ze zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoftu i konkurencyjnych OS X od Apple. Mobilna wersja początkowo dostępna była tylko na Windows Phone, jednak z czasem MS Office został udostępniony również na Androida. Praktycznie tydzień temu została wydana specjalna wersja pakietu przeznaczona na iPada. Jak możemy dowiedzieć się z opinii pierwszych użytkowników Microsoft stworzył na iOS naprawdę świetny pakiet. Większość recenzentów wystawiła wysoką ocenę MS Office przeznaczonemu na iPada często pisząc, że zamierzają dalej z tego pakietu korzystać.

Microsoft ma powód do świętowania. Office przeznaczony na iPada został pobrany w ciągu tygodnia od premiery ponad 12 milionów razy co jest wynikiem bardzo dobrym, dla wielu z pewnością zaskakującym. Niestety w umieszczonej przez Microsoft informacji brak dokładniejszych szczegółów.


Nie wiadomo w jaki sposób liczona była całkowita liczba pobranych wersji pakietu, czy liczba pobrań OneNote nie została policzona oddzielnie i dopiero wtedy dodana do ogólnej liczby pobrań. Jednak nawet w tym drugim przypadku wynik jest naprawdę imponujący. CEO Microsoft Satya Nadella i prezes Apple Tim Cook są bardzo zadowoleni z tego wyniku gratulując sobie wzajemnie osiągniętego sukcesu.

Wydanie MS Office w wersji przeznaczonej na iPada było sporym wydarzeniem w pewnym sensie pokazującym, że Microsoft obrał nowy kierunek, inny od poprzedniego. Czy ten sukces zachęci giganta z Redmond do dalszego eksperymentowania i udostępniania coraz to większej liczby własnych usług na platformach konkurencji? Według mnie jest to bardzo możliwe. Jeśli ktoś nadal nie wypróbował Office dla iPada to zachęcam do tego, jednak warto pamiętać, żeby korzystać ze wszystkich możliwości pakietu musimy posiadać wykupioną subskrypcję na Office 365.

Źródło: neowin.net
Grafika: [1]

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama