Microsoft

Microsoft uruchamia Outlooka Premium. Ceny nie zachęcają

Tomasz Popielarczyk
Microsoft uruchamia Outlooka Premium. Ceny nie zachęcają
Reklama

Outlook.com, oferowana przez Microsoft usługa e-mail doczekała się swojej wersji premium. Stała miesięczna opłata zagwarantuje użytkownikom brak reklam i inne profity.

Testy Outlooka premium rozpoczęły się rok temu. Dziś Microsoft uruchamia swoją usługę publicznie, choć ciągle usługa jest oznaczona znaczkiem Preview. Twórcy jasno chcą przez to powiedzieć, że nie mamy jeszcze do czynienia z jej finalną wersją. Potwierdzają to też serwisy branżowe, które informują, że usługa jest póki co dostępna wyłącznie dla mieszkańców USA. Za pierwszy rok użytkowania należy zapłacić niespełna 20 dolarów. Każdy kolejny to wydatek rzędu 50 dolarów. Co otrzymujemy w zamian?

Reklama


Outlook Premium jest całkowicie pozbawiony reklam. Mowa tutaj szczególnie o tych dużych bannerach lokowanych w bocznej części strony. Poza tym użytkownicy premium mogą podpiąć pod Outlooka własną domenę - funkcję tę Microsoft usunął w 2014 roku, a teraz udostępnia na nowo... ale już za opłatą.  Nowe domeny są bezpłatne przez pierwszy rok, ale potem konieczne będzie uiszczanie dodatkowych opłat.

Chciałbym napisać, że jest coś jeszcze, ale niestety póki co na tym korzyści dla płacących użytkowników się kończą. Prawdopodobnie będzie ich sukcesywnie przybywać. Póki co nie wiemy jednak, co jeszcze MS może przygotować w ramach usługi Premium.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama