Zawsze byłem absolutnie za tym, by Polskę na świecie promować. Wbrew opinii niektórych to piękny kraj z bogatą historią i interesującą kulturą - nawet, jeżeli nam wydaje się być ona mało wyjątkowa, pospolita. Obcokrajowcy coraz częściej zaglądają do naszego kraju - nie tylko przy okazji takich wydarzeń jak Światowe Dni Młodzieży. Chociaż, intencją Grupy Onet-RASP, PKP oraz PKP Intercity było wcelowanie się w trend zapoczątkowany właśnie przez to święto religijne.
Takiej aplikacji Polska potrzebowała - nie tylko z okazji Światowych Dni Młodzieży
Na razie aplikacja dostępna jest w angielskiej wersji językowej dla platform iOS oraz Android. Meet Poland ma za zadanie przedstawić Polskę obcokrajowcowi z podziałem na kilka typowych dla takich akcji informacyjnych kategorii. Użytkownik aplikacji dowie się, co można w Polsce zjeść, dostanie dane historyczne dotyczące naszego kraju w tzw. "pigułce", ale także skorzysta z interaktywnego przewodnika, który pozwoli mu na wybranie miejsc / rzeczy / zabytków wartych jego uwagi. Przy okazji, twórcy aplikacji mieli kilka pomysłów na to, jak zwiększyć potencjał biznesowy programu. Ten będzie proponować miejsca, w których można zjeść regionalne dania, których na próżno szukać gdzie indziej. Zainteresowanie użytkownika aplikacji ma być priorytetem, a pomocne będą w tym właśnie lokalizacje, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wybrednego podniebienia.
Użytkownik aplikacji będzie mógł wybierać spośród kilku grup tematycznych: Patrząc wstecz, Skarby natury, Polska w kalejdoskopie, W kręgu kultury i sztuki, Biznes i innowacje, Smakowita Polska. Twórcy aplikacje mają nadzieję, że przyda się ona nie tylko obcokrajowcom, którzy odwiedzają Polskę przy okazji Światowych Dni Młodzieży, ale również tym, którzy przybywają tu z innych powodów.
Nadchodzące Światowe Dni Młodzieży to doskonały moment, żeby zaprezentować aplikację, która pokaże Polskę w niestandardowy i ciekawy sposób. Szczególnie cieszymy się z nawiązania współpracy z Ministerstwem Rozwoju, dzięki której jedna z kategorii aplikacji promuje Polskę jako kraj ogromnych możliwości biznesowych i innowacji” – mówi Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska
Dodatkowo, aplikacja oferuje gotowe scenariusze wycieczek dla każdego z miejsc, atrakcji, czy także kategorii. Program dostarczy również informacje na temat dogodnych połączeń w oparciu o rozkłady jazdy pociągów PKP Intercity.
Dzięki tej aplikacji nasi pasażerowie będą mogli poznać lepiej Polskę i przekonać się do jak wielu zakątków kraju można dotrzeć pociągami PKP Intercity. Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w procesie tworzenia tego rozwiązania. Mamy nadzieję, że podróżni na nowo odkryją różne zakątki Polski” – mówi Beata Czemerajda, rzecznik PKP Intercity.
Jak podaje Onet w swojej informacji prasowej, aplikacja w polskiej wersji językowej powinna pojawić się jesienią tego roku. Meet Poland możecie pobrać dla:
Androida: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.onet.meetpoland
oraz iOS: https://itunes.apple.com/us/app/meet-poland/id1134929970?l=pl&ls=1&mt=8
Grafika: 1
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu