Bo kto powiedział, że w branży garmażeryjno-fastfoodowej nie ma miejsca na prawdziwe innowacyjne i rewolucyjne pomysły, które wpłyną na doświadczenia każdego konsumenta? Weźmy na przykład taki dwusmakowy milkshake - przecież on aż prosi się o specjalną słomkę. I właśnię taką McDonald's wynalazł.
McDonald's promuje rewolucyjną słomkę niczym Apple. Świetne!
Jej nazwa to... the STRAW (od Suction Tube for Reverse Axial Withdrawal). Rozwiązuje ona problem z tradycyjną słomką, która okazuje się mało skuteczna w przypadku dwusmakowych milkshake'ów. Wydobycie smaku obydwu z nich jest niemożliwe, o ile nie będziemy regulować wysokości zanurzenia słomki co pewien czas. The STRAW jest więc jedynym w swym rodzaju wynalazkiem.
Trudno nie porzucić tego prześmiewczego tonu, skoro McDonald's postanowił przygotować o swojej nowości tak wyraźnie nawiązujące do klipów Apple wideo. Projektant na białym tle opowiadający o wszystkich zaletach nowego rozwiązania kojarzy nam się tylko z jednym i McDonald's osiągnął zamierzony cel w 100%. Przy okazji nie omieszkano wspomnieć o innych nowościach, które niestety do Polski jeszcze nie dotarły (całodniowe śniadania i nowe odmiany Big Maca).
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu