Lidl idzie w ślady Kauflanda i otwiera swój własny kanał do komunikacji z klientami.

Lidl stawia na technologiczne rozwiązania – po elektronicznych oznaczeniach cenowych, kasach samoobsługowych, aplikacji mobilnej i internetowym sklepie przyszła pora na zaznaczenie swojej obecności w jednym z najpopularniejszych komunikatorów na świecie. Od teraz ofertę niemieckiej sieci będziecie mogli przeglądać bezpośrednio w WhatsApp.
Lidl z własnym kanałem nadawczym na WhatsApp
Dwa lata temu WhatsApp wprowadził kanały nadawcze, czyli rozwiązanie znane między innymi z Telegrama czy Instagrama. To dobre miejsce dla firm, restauracji, celebrytów czy klubów sportowych, by utrzymywać kontakt ze społecznością i dzielić się bieżącymi nowościami.
Teraz z kanału nadawczego będzie korzystać także i Lidl, a dołączający do niego klienci będą mogli przeglądać promocje z gazetki bez opuszczania komunikatora. Jak to zrobić? Wystarczy zeskanować kod z powyższej grafiki, lub wyszukać bezpośrednio w aplikacji. Po otwarciu WhatsAppa apka otworzy automatyczną wiadomość, którą należy wysłać – wtedy trzeba jedynie kliknąć „Start” w celu potwierdzenia subskrypcji. W styczniu ubiegłego roku na ten sam krok zdecydowała się konkurencyjna sieć marketów Kaufland.
Lidl Polska też chce być blisko swoich klientów i dbać o to, by żadna atrakcyjna oferta im nie umknęła. Teraz to jeszcze łatwiejsze – wszystkie aktualne gazetki i okazje można znaleźć bezpośrednio w aplikacji WhatsApp. Szybko, wygodnie i zawsze pod ręką!
Czytaj dalej poniżej
Jeśli uważasz, że masz coś ciekawego do przekazania, to możesz założyć swój własny kanał, przechodząc do sekcji Aktualizacje, a następnie klikając trzy kropki w rogu ekranu. Kanały są publiczne, więc każdy będzie mógł go wyszukać i zobaczyć historię czatu z ostatnich 30 dni.
Stock image from Depositphots
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu