Internet

Ludzie zwariowali na punkcie GIF-ów [prasówka]

Tomasz Popielarczyk
Ludzie zwariowali na punkcie GIF-ów [prasówka]
Reklama

Pliki GIF stały się jednym z głównych sposobów komunikacji w internecie. Ich popularność stale rośnie, czego dowodzą chociażby wyniki serwisu Giphy.

Giphy ma 100 mln użytkowników... dziennie


Reklama

GIF-y przeżywają dziś swój złoty okres i stają się jednym z najskuteczniejszych narzędzi do wyrażania emocji. Nie powinno zatem dziwić, że serwisu hostujące animacje tego typu notują fenomenalne wyniki. Popularny Giphy.com, który jest zintegrowany m.in., z Facebook Messengerem, w swoim raporcie "State of GIF" pochwalił się liczbą 100 mln aktywnych użytkowników każdego dnia. Przekłąda się to na aż 1 mld przesyłanych plików i aż 2 miliony godzin oglądania.

Warto tutaj zaznaczyć, że Giphy to nie tylko memy uploadowane przez użytkowników. Serwis mocno współpracuje z zewnętrznymi partnerami, wśród których znajdują się stacje telewizyjne czy wytwórnie filmowe zapewniające mu stały przypływ treści. Jeżeli zatem popularność GIF-ów będzie utrzymywała się ciągle na tym samym poziomie, użytkownikom zdecydowanie nie zabraknie treści do przesyłania.

HTC przedstawia wyniki za Q3 2016


Jakiś czas temu pisaliśmy o światełku w tunelu, jakie pojawiło się dla HTC. Cóż... firma ciągle nie stoi najlepiej. W wynikach opublikowanych za trzeci kwartał br. wyraźnie widać spadki. Firma zanotowała 703 mln dol obrotu i 63,3 mln dolarów straty. Pocieszający jest w tym wszystkim fakt, że w końcu zaczęła rosnąć sprzedaż. W skali roku jest to 4 proc., a kwartał do kwartału - aż 18 proc. Generalnie widać też poprawę w finansach, bo jeszcze kwartał wcześniej HTC notowało straty rzędu 133 mln dolarów. Pytanie, ile jeszcze HTC będzie w stanie przetrwać i kiedy w końcu znów zacznie zarabiać.

Zanosi się na kolejne zmiany w Google Play


 

Google przygotowuje się do kolejnych zmian w wyglądzie interfejsu sklepu Google Play. O planowanych nowościach donosi Android Police, który wychwycił je w materiale ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania smartfonów Pixel. W nowej wersji sklepu zobaczymy inny schemat kolorystyczny. Znikną też graficzne bannery w górnej części strony głównej oraz buttony prowadzące do popularnych kategorii. Całość dzięki temu zyska na minimalizmie i przejrzystości. Na podstronach z aplikacjami ma się natomiast pojawić nowy przycisk instalacji rozciągnięty na całą szerokość ekranu. Jak Wam się podoba?

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama