Startups

LMS invest (grupa SpeedUP) zainwestował w Sellbox !

Grzegorz Marczak
LMS invest (grupa SpeedUP) zainwestował w Sellbox !
Reklama

No i kolejny dobry news ze sceny startupowej. LMS czyli trzy jedynkowy inkubator działający w grupie SpeedUP zainwestował w projekt Sellbox. Kwota inw...

No i kolejny dobry news ze sceny startupowej. LMS czyli trzy jedynkowy inkubator działający w grupie SpeedUP zainwestował w projekt Sellbox. Kwota inwestycji nie jest znana ale za to znane są ograniczenia w programie 3.1, nie mogła to być większa kwota niż 800k PLN. Zakładając też poznańską naturę (żarcik) wyjdzie pewnie coś ok 500k PLN.

Reklama

Sellbox jak zresztą wszystkie dobre polskie startupy był już opisywany na Antyweb. Dla tych co nie czytali przypomnę jednak: Narzędzie to umożliwi nam sprzedaż każdego pliku jaki mamy na naszych Dropboksie lub Google Drive. Sami ustalamy cenę, sami dystrybuujemy ogłoszenie o sprzedaży do naszych znajomych na Twitterze i Facebooku. Twórcy tej usługi pobierają od nas 5% prowizji. I to wszystko. Teraz przykład kto może chcieć wykorzystać taki serwis. Graficy, muzycy, twórcy płatnych treści, lub ktokolwiek kto zrobić coś na tyle ciekawego że mógłby to sprzedać. Warto podkreślić, że cały proces jest maksymalnie uproszczony i dosłownie w kilka minut można wystawić swój plik na sprzedaż.

Pierwszy raz do czynienia z Sellbox miałem podczas spotkania z spotkaniu z młodymi startupami ze stajni Huge Thing. Był to dla mnie jedne z wyróżniających się projektów i dlatego też został opisany na Antyweb

Z informacji prasowej:

Historię platformy można określić dzięki kilku kamieniom milowym. Po wygranej podczas Startup Sprint jego twórcy zostali zaproszeni do udziału w akceleratorze Huge Thing. Po zakończeniu programu Daniel i Piotr w dalszym ciągu dopracowywali swoją działającą już firmę. Jednym z partnerów akceleratora jest fundusz LMS Invest. Daniel i Piotr od początku mieli jasną wizję, tego czym Sellbox ma być. – Mówi Tomasz Czapliński, prezes LMS Invest.

Niestety o obecnej kondycji Sellboxa wiadomo niewiele. Na moje pytanie o liczbę transakcji dostaję odpowiedź w formie informacji o procentowych wzrostach czy demografii klientów (najwięcej mają w USA, główna grupa użytkowników to twórcy niezależnych gier). Wzrosty są fajne ale boję się na ich podstawie napisać cokolwiek konkretniejszego nie mając podstawy od jakiej są liczone.

W planach Sellboxa jest oczywiście cały czas rozwój globalny (to chyba zresztą nigdy nie był projekt nastawiony na polski rynek). Szykują się właśnie do wyprawy do USA gdzie wezmą udział w programie akceleratora Plug and Play.

Oczywiście gratuluję zespołowi Sellboxa inwestycji!

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama