0

Microsoft pomoże firmom zacieśnić więzi ze swoimi klientami. Czy to się im opłaci?

LinkedIn, miejsce, w którym każda osoba, która zarządza swoim biurkiem, jest managerem, a właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej to CEO. Mimo tych szaleństw nie zmienia to faktu, że LI to ważne miejsce dla każdego, kogo interesuje jego / jej kariera zawodowa.

Niedawno serwis przeszedł ogromną metamorfozę za sprawą nowego designu. Teraz czas na nową funkcję i to całkiem sporą. Tą funkcją są strony produktowe.

Strony produktowe na LinkedIn

Przedstawiciele LinkedIn poinformowali o wdrożeniu nowej zakładki w serwisie o nazwie Product Pages. Jest to narzędzie kierowane do firm, aby te mogły w prosty sposób budować silniejsze więzi i zaangażowanie z odbiorcami swoich usług czy produktów.

Po co? Aby generować więcej reakcji, co przekłada się bezpośrednio na zasięgi. Finalnie ma to umożliwić firmom zdobycie wartościowych (tzw. gorących) leadów.

LinkedIn zastąpi tradycyjne landingi?

Nowa zakładka to ciekawe możliwości dla firm. Będą mogli m.in.:

  • przedstawić referencje od klientów
  • zbierać opinie i oceny
  • załączać tzw. call to action połączony z konkretnym celem jak umówienie się na demo czy rozmowa z przedstawicielem
  • załączać materiały foto i wideo oraz dokładnie opisać produkt

LinkedIn dostarcza naprawdę ciekawe narzędzie, które może zachęcić niektóre firmy do zapomnienia o budowaniu typowego landingu i przeniesienie się na ich platformę co bezpośrednio zwiększyłoby ruch i zaangażowanie, a przecież o to tu chodzi.

Zastanawiam się tylko, gdzie jest haczyk. Na pierwszy rzut oka wygląda to, jak rozwiązanie win — win dla obu stron, a to zawsze budzi moją podejrzliwość w przypadku firm tej skali.