Lidl rusza z nowym kanałem komunikacji. Od dziś sieć dostępna jest także na TikToku — a z okazji wielkiego startu sieć przygotowała specjalny konkurs z nagrodami.
Lidl Polska dołącza do TikToka
TikTok to nowa potęga mediów społecznościowych. Dlatego nikt nie powinien być specjalnie zaskoczony tym, że kolejne marki dołączają na platformę. Od teraz znajdziemy tam również oficjalne konto Lidl Polska. Uwielbiana sieć sklepów chce zbalansować swoją obecność tam serwując treści, które z jednej strony będą dla stanowiły inspirację, z drugiej... zaserwują także nieco rozrywki. Jako że mowa o sieci sklepów — nie może zabraknąć odpowiedniej ekspozycji i promocji ich produktów i akcji. Dlatego spodziewać możemy się tam zarówno informacji o najnowszych Tygodniach Tematycznych oraz przepisów wprost z promowanej i rozwijanej od lat Kuchni Lidla.
Twarzami nowej platformy będą Marta Zgutczyńska oraz Miłosz Muzioł, których miłośnicy TikToka prawdopodobnie już doskonale znają. Aktorka wcieli się w rolę pracownicy sieci sklepów nawiązującą do jej kreacji ekspedientki. TikToker wzbogaci jej występy. Ale na dobry początek sieć sklepów przygotowało także konkurs!
Lidl HUNT - rusza tiktokowy konkurs sieci, a w nim atrakcyjne nagrody!
Z okazji starti kanału Lidl Polska w nowej społecznościówce, sieć przygotowała nową akcję promocyjną. W ramach Lidl HUNT od dzisiaj do soboty we wpisach na TikToku będą pojawiać się specjalne komunikaty z rebusami. Rozwiązaniem każdego z nich będzie nazwa miasta oraz konkretna lokacja sklepu, gdzie na pierwszą osobę czekać będzie nagroda w wysokości 1000 zł! Kto pierwszy, ten lepszy! Za poprowadzenie całej akcji odpowiedzialna będzie legenda polskiego TikToka, Łatwogang.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu