4

LG wprowadza na rynek smartfony G4 Stylus i G4c. Teraz każdy może mieć G4… [prasówka]

Wczoraj pisałem o dużym nacisku, jaki producenci kładą na średnią i dolną półkę cenową. Dziś mamy tego kolejne potwierdzenie – dwa bardzo solidne produkty w przystępnej cenie od LG. G4 Stylus oraz G4c bazują na silnej marce flagowego smartfona Koreańczyków i przy okazji mają zwiększyć ich udziały w segmencie budżetowych modeli LG G4 Stylus i […]

Wczoraj pisałem o dużym nacisku, jaki producenci kładą na średnią i dolną półkę cenową. Dziś mamy tego kolejne potwierdzenie – dwa bardzo solidne produkty w przystępnej cenie od LG. G4 Stylus oraz G4c bazują na silnej marce flagowego smartfona Koreańczyków i przy okazji mają zwiększyć ich udziały w segmencie budżetowych modeli

LG G4 Stylus i G4c

G4_Stylus-1007x1024

G4 Stylus występuje w dwóch wersjach: cztero- (LTE) oraz ośmiordzeniowej (3G). Urządzenie, zgodnie z nazwą posiada rysik oraz duży, 5,7-calowy ekran 720p. Smartfon posiada też aparat 13 Mpix (LTE) lub 8 Mpix (3G) z laserowym autofocusem. Model G4c jest bardziej kompaktowy – 5″ HD. Tutaj mamy tylko jedną wersję z LTE oraz aparatem 8 Mpix. Oba smartfony mają bardzo podobny design. Nie uświadczymy w nich jednak skórzanego tyłu. Pracują pod kontrolą Androida 5.0 Lollipop z nakładą LG UX 4.0. Smartfony trafią do sprzedaży wraz z podstawowym modelem G4 (najmocniejszym z nich wszystkich), a więc pod koniec maja.

Google App 4.6

Bez tytułu

Google zaktualizował swoją podstawową aplikację na Androida. Główną nowością tego wydania jest wprowadzenie obsługi przeźroczystych pasków stanu oraz nawigacyjnego. W ten sposób użytkownik otrzymuje więcej przestrzeni na ekranie i nie jest skazany na oglądanie czarnych pasów przy dolnej i górnej krawędzi. Innych zmian póki co w wersji 4.6 nie znaleziono. Aktualizacja zapewne trafi do użytkowników w ciągu nadchodzących dni. Jeżeli chcecie pobrać ją wcześniej, zajrzyjcie na APK Mirror.

Spotify i Starbucks

spotify-logo

Spotify i Starbucks nawiązały współpracę, w wyniku której 15 tys. pracowników kawiarni na terenie USA otrzyma dostęp do wersji premium usługi. Dzięki temu będą mogli poza kawą serwować użytkownikom playlisty dostosowane do pory dnia czy też nastroju (to akurat kwestia dyskusyjna). W bazie serwisu już powinny pojawić się specjalne, przygotowane z myślą o kawiarniach listy utworów. Wraz z tym rusza specjalny program lojalnościowy, w którym klienci Starbucksa posiadający Spotify Premium mogą zbierać gwiazdki. Jest to pierwszy przypadek otwarcia programu lojalnościowego tej sieci na zewnątrz.