Każdy lubi sobie od czasu do czasu ponarzekać. Na korki w mieście, złe zaopatrzenie w markecie, ceny płyt z muzyką czy marnie wykonane strony internet...
Chyba każdy porządny webmaster, któremu nie zależy jedynie na odwaleniu roboty, chciałby otrzymywać od internautów komentarze na temat swojej pracy. Dzięki nim można poprawić wygląd strony, usunąć niepotrzebne elementy, albo przeciwnie, dodać nowe. Problem w tym, że komunikacja między twórcą strony, a internautą jest często utrudniona. Jasne, można w komentarzu do niniejszego tekstu napisać „Nie podoba mi się grafika!!!” Gorzej jednak, jeżeli użytkownik ma zastrzeżenia co do układu tekstu, błędnego wyświetlania elementów witryny itp.
W takiej sytuacji można na przykład wysłać zrzut ekranu na mejla, albo próbować skontaktować się z webmasterem przez komunikator. To oznacza jednak konieczność małego wysiłku, za czym mało kto przepada. Stąd też pomysł na ułatwienie komunikacji między twórcą strony, a internautom. Wishbox ma za zadanie umożliwienie prostego przesyłania informacji na temat witryny. Co najważniejsze, dotyczy to nie tylko wysyłania komentarzy tekstowych („Mam was dosyć! Więcej tu nie wchodzę!”), ale również zrzutów ekranu. W ten sposób możemy bardzo łatwo zaznaczyć, co nam się nie podoba w wyglądzie strony i przekazać to deweloperowi.
Jedynym minusem Wishboksa są opłaty. Usługa jest co prawda dostępna za darmo, ale jedynie w ograniczonej wersji. Z Wishboksa możemy bez opłat wysłać do 100 komentarzy na miesiąc. Po przekroczeniu tej liczby webmaster proszony jest o wykupienie abonamentu. Za miesiąc korzystania z usługi zapłacimy 9,95 dolarów (Premium) lub w wersji rozszerzonej 49,95 dolarów (Professional).
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu