To już 13 bank w Polsce, który udostępnia swoim klientom płatności mobilne Apple Pay. Jeszcze w marcu zrobił to Credit Agricole, a dziś czas na Bank Millenium. Tym samym to już wszystkie największe banki, których klienci mogą korzystać z tych płatności na swoich iPhone.
Klienci Banku Millenium mogą już aktywować Apple Pay w swoich iPhone
Apple Pay zadebiutowało w Polsce 19 czerwca ubiegłego roku, początkowo w 9 bankach:
- mBank
- T-Mobile Usługi Bankowe
- Nest Bank
- Alior Bank,
- Bank Pekao S.A.
- Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK)
- BGŻ BNP Paribas
- Getin Noble Bank
- Raiffeisen Polbank
Na początku października zeszłego roku do listy tej dopisał się największy bank w Polsce – PKO Bank Polski, w połowie stycznia tego roku ING Bank Śląski, a w marcu Credit Agricole.
Teraz swoje karty płatnicze mogą dodawać do mobilnego portfela klienci Banku Millenium. Jak informuje branżowy serwis Cashless, jego czytelnicy informują o udostępnieniu takiej opcji w tym banku - niektórzy klienci jedynie mogą dodać kartę bez aktywacji, inni bez problemu przechodzą ten proces od początku do końca i mogą już płacić swoimi smartfonami od Apple.
Piekło zamarzło. Apple Pay w końcu w @BankMillennium :O CC: @Cashlesspl pic.twitter.com/q7mSEhVbZX
Czytaj dalej poniżej— Piotrek Góra (@Bloodergo) April 2, 2019
Przy okazji tej premiery nadmienię, iż to nie jedyna nowość dla klientów tego banku. Kilka dni temu Bank Millenium poinformował o udostępnieniu wkrótce swoim klientom nowego serwisu bankowości internetowej Millenet oraz aplikacji mobilnej.
Adam Mańka, Dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji w Banku Millennium:
Nowa bankowość elektroniczna została w całości zaprojektowana wewnątrz banku. Jest rezultatem pracy 40-osobowego zespołu deweloperskiego, popartym informacjami od ponad tysiąca użytkowników, zgromadzonych w kilkudziesięciu wywiadach i badaniach. Do jej zbudowania wykorzystaliśmy rozwiązania typu open source. Są nowoczesne i sprawdzone, skomponowane w unikatowy ekosystem, będący architekturą referencyjną dla dalszego rozwoju technologicznego. Osadziliśmy serwisy w zupełnie nowej architekturze i odświeżyliśmy technologie, więc projekt jest nowym doświadczeniem również dla banku. To jego początek, ale już teraz widzimy, że masowa personalizacja otwiera przed nami ogromne możliwości w zakresie zapewnienia najwyższego komfortu korzystania z naszych serwisów.
Reklama
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu