Telekomy

Ja+Zdrowie, czyli wirtualna przychodnia lekarska w Plusie

Grzegorz Ułan
Ja+Zdrowie, czyli wirtualna przychodnia lekarska w Plusie
11

O starcie tej usługi pisaliśmy Wam jeszcze we wrześniu, dziś pokażemy jak to w ogóle działa. Na początek przypomnę w skrócie czym jest Ja+Zdrowie. Otóż, jest to dodatkowa usługa dla klientów abonamentowych dostępna w cenie od 4,99 zł do 9,99 zł, w zależności od wybranej taryfy. Dzięki niej możemy...

O starcie tej usługi pisaliśmy Wam jeszcze we wrześniu, dziś pokażemy jak to w ogóle działa. Na początek przypomnę w skrócie czym jest Ja+Zdrowie.

Otóż, jest to dodatkowa usługa dla klientów abonamentowych dostępna w cenie od 4,99 zł do 9,99 zł, w zależności od wybranej taryfy. Dzięki niej możemy skorzystać między innymi z bezpłatnych konsultacji z lekarzem rodzinnym 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, poprzez aplikację mobilną lub aplikację webową na desktopach.

Możemy też zamówić konsultacje z pielęgniarką lub położną czy omówić wyniki badań z lekarzem, bez konieczności umawiania się i oczekiwania na wizytę w przychodni lekarskiej. Do wyboru mamy tu trzy formy kontaktu: wideokonsultację, czat lub zwykłą rozmowę telefoniczną. Jest to usługa przygotowana przez Plus wspólnie z firmą Falck i świadczona początkowo na terenie województwa mazowieckiego, małopolskiego i śląskiego, a od niedawna dostępna jest już w całej Polsce.

Przeglądarkowa wersja usługi

Webowa aplikacja to zwykłe okno logowania, po którym pojawia się nam okno wyboru rozmowy. Widzimy tu od razu jaki będzie czas oczekiwania na rozmowę, a po wyborze odpowiedniej osoby pytani jeszcze jesteśmy o jej formę, czyli wideo, czat lub połączenie telefoniczne.

Mobilna wersja usługi

Możliwość skorzystania z mobilnej wersji przyda się w podróży, zwłaszcza z małymi dziećmi, w przypadku nagłych dolegliwości, alergii czy drobnych, aczkolwiek nieznanych objawów chorobowych. Szybka konsultacja z lekarzem pomoże we właściwej reakcji.

Sama aplikacja działa identycznie jak webowa wersja, czyli po logowaniu wybieramy lekarza, formę konsultacji i rozpoczynamy rozmowę. Bez żadnych dodatkowych i zbędnych w tego typu aplikacji funkcji.

Jakość połączenia jest zadowalająca, zarówno obraz jak i dźwięk jest wyraźny, bez zakłóceń. Całość działa jak powinna i zgodnie z przeznaczeniem, czyli w kilku „klikach” możemy wybrać odpowiedniego lekarza, uzyskać szybką poradę, skonsultować wyniki badań czy umówić się na wizytę.

Usługa powinna być przydatna dla osób, które do tej pory porad na przeróżne dolegliwości szukały w Internecie, na różnego rodzaju forach, których mamy mnóstwo w sieci, ale na których nie zawsze możemy liczyć na fachowe diagnozy.

Podobnie sprawdzi się w przypadku małżeństw z małymi dziećmi, które często popadają w różnego typu mało groźne schorzenia, ale które dzięki połączeniu wideo z lekarzem szybko zdiagnozujemy, bez konieczności umawiania się w przychodni i dodatkowego zwalniania z pracy.


Powyższy tekst to artykuł komercyjny. Tekst ten przedstawia niezależną opinię redakcji. Klient nie miał wglądu w treść przed publikacją, ani wpływu na kształt i wnioski przedstawione w tym tekście.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu