Od razu uspokajamy - najprawdopodobniej nic złego u Was się nie dzieje, ale jeżeli widzicie, że Wasze urządzenia zachowują się nie tak jak trzeba, napiszcie nam o tym! Dzisiaj donosimy o wpadce Apple za wielką wodą - amerykańscy klienci mają problem z działaniem sieci komórkowej po uaktualnieniu do iOS 12.1.3.
Jak donoszą zagraniczne media - użytkownicy telefonów Apple, którzy zainstalowali nową wersję iOS 12.1.3 i znajdują się w sieciach Sprint lub AT&T mogą mieć spore problemy z zalogowaniem się do infrastruktury mobilnej. Niektórzy zgłaszają, że pojawiają się bardzo poważne trudności z zasięgiem - tak, jakby nagle wszystkie BTS-y w okolicy przesunięto znacznie dalej. Apple już wie o tym problemie i obiecuje poprawkę - natomiast nie wiadomo w dalszym ciągu z czego wynikają wspomniane wyżej niedogodności.
Thanks for reaching out to us. We'll be glad to help out. To confirm, are you running iOS 12.1.3? Also, tell us more about what you're experiencing with your cellular data in DM here: https://t.co/GDrqU22YpT
— Apple Support (@AppleSupport) January 23, 2019
Co ciekawe, Apple miało bardzo podobny problem w poprzednim miesiącu - iOS 12.1.2 również sprawiało problemy z zasięgiem. Czyżby wraz z wydaniem kolejnej wersji oprogramowania rozsiano wspomniane niedogodności? Najprawdopodobniej tak.
Apple pracuje nad poprawką
Nic innego gigantowi nie pozostało. Uaktualnienie naprawiające te niedogodności pojawi się najpewniej w ciągu najbliższych godzin. Apple cały czas odpisuje na wypowiedzi narzekających klientów obiecując skonstruowanie nowej wersji oprogramowania - wolnej już bez wad najszybciej jak to tylko jest możliwe.
To już kolejna tego typu wpadka Apple. Wcześniej narzekaliśmy na aktualizacje oprogramowania w urządzeniach z iOS na pokładzie z powodu niedziałających funkcji, słabej stabilności, wydajności, a nawet wspominając o intencjonalnym "throttlingu".
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu