Ciekawa kooperacja połączy trzy znane marki: producenta telefonów - HTC, firmę specjalizującą się w sprzęcie audio wysokiej jakości - Harman Kardon i ...
Ciekawa kooperacja połączy trzy znane marki: producenta telefonów - HTC, firmę specjalizującą się w sprzęcie audio wysokiej jakości - Harman Kardon i amerykańskiego operatora komórkowego - Sprint. Efekty mogą być naprawdę interesujące.
Nie tak dawno temu HTC miało pomysł na swój flagowy telefon, aby wyróżniał się na tle konkurencji znakomitym brzemieniem muzyki i wbudowanymi głośnikami wysokiej jakości. W tym celu, w dużej mierze z marketingowych względów, firma związała się z Beats by Dr. Dre. Był to sprawdzony pomysł, który swego czasu z powodzeniem wcześniej testował Sony Eriscsosn. Firmie HTC nie udało się utrzymać długofalowej współpracy z Beats Audio, które wykupiło akcje znajdujące się w posiadaniu tajwańskiej firmy na początku tego roku. W ten sposób współpraca została zakończona, choć do tej pory marka HTC kojarzy się z wysoką jakością audio w swoich telefonach. Można więc powiedzieć, że korzyści tej współpracy procentują do dzisiaj. Żyjemy jednak w czasach, w których bardzo duże znaczenie odgrywa magia marki. Być może właśnie z tego powodu HTC zdecydowało się na współpracę z firmą Harman Kardon znaną z produkcji audiofilskich urządzeń.
HTC One M8 pojawi się w limitowanej edycji u amerykańskiego operatora komórkowego Sprint. Edycja telefonu HTC Harman Kardon edition ma wyróżniać się znakomitą jakością odtwarzanego dźwięku, dzięki specjalnej technologii Clari-Fi, która ma przywracać częstotliwości utracone w wyniku kompresji plików mp3. Generalnie za telefonem stoi głębsza idea uczynienia go urządzeniem dla osób, które na punkcie muzyki mają świra. Telefon zostanie wyposażony w słuchawki Harman Kardon o wartości 250 $, co oczywiście spotęguje efekt telefonu dla melomanów. Dodatkowo wraz z telefonem zakupionym u operatora klient otrzyma półroczną subskrypcję Spotify Premium za darmo. Opcjonalnie do zestawu będzie oferowany głośnik audiofilskiej firmy za 99$, który normalnie poza promocją kosztuje 300 $. Telefon zadebiutować ma 2 maja tego roku w sieci Sprint. Telefonu w dwuletnim abonamencie w okolicach 30 $ ma być za darmo dla wybranych klientów. Poza abonamentem cena słuchawki wyniesie 679.99 $.
Zastanawiam się jednak, czy rzeczywiście HTC Harman Kardon edition oferowany będzie tylko za oceanem. Logika podpowiadałaby, że z finansowego punktu widzenia opłacałoby się producentowi oferować produkt nie tylko u jednego operatora i nie tylko na jednym rynku, skoro i tak cały proces produkcyjny został opatentowany. Jednak bardzo możliwe, że ma to być ekskluzywna oferta, która ma przekonać klientów do zdecydowania się tylko na tego konkretnego operatora. Czy limitowana edycja HTC będzie cieszyła się duża popularnością? Czas pokaże. Mimo, że jest to świetny telefon, nie spodziewałbym się takich kolejek jak w przypadku nowej premiery iPhone’a czy Galaxy.
Źródło: Sprint.com, The Verge
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu