Od momentu pojawienia się w internecie nowego serwisu społecznościowego od firmy z Mountain View trwa gorąca walka między Facebookiem a Google o każde...
Wśród wymienianych przyczyn tego stanu rzeczy najczęściej wskazuje się na brak API dla G+ oraz fakt, że de facto Google nie oferuje niczego, czego nie znaleźlibyśmy w takiej czy innej formie gdzie indziej. Jest w tym ziarno prawdy. Dodam jeszcze, że Google+ generalnie rozwija się strasznie wolno. Wciąż brak oferty dla firm, wciąż brakuje interesujących rozszerzeń i wygląda na to, że sama prostota i estetyczność layoutu nie wystarczają.
Rosnąca aktywność użytkowników to, obok ich liczby, esencja każdego serwisu społecznościowego. Stanowi ona o sukcesie firmy i da się ją przełożyć na wymierne zyski. W tym momencie Facebook ma zarówno ogromny zasięg, jak i potrafi angażować swoich użytkowników. Tych dwóch podstawowych cech wciąż brakuje Google+. Wprawdzie szacuje się, że w tym momencie G+ ma około 50 milionów użytkowników, to jeżeli chodzi o ich aktywności jest znacznie gorzej. Firma musi jasno odróżnić się od konkurencji. Szansą na to byłoby zintegrowanie innych usług Google ze społecznościówką. Tylko kiedy to w końcu nastąpi?
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu