Polska

GN otwiera biuro w Warszawie. Właściciel marek Jabra i SteelSeries będzie rozwijał technologie nad Wisłą

Kamil Świtalski
GN otwiera biuro w Warszawie. Właściciel marek Jabra i SteelSeries będzie rozwijał technologie nad Wisłą
Reklama

GN otwiera pierwsze biuro w Warszawie. Od teraz pracownicy marki będą pracować nad rozwojem technologii także nad Wisłą.

Produkty należące do skandynawskiej grupy GN prawdopodobnie są wam doskonale znane. Nawet jeżeli skrót GN, czy nawet pełna nazwa — Great Nordic — niewiele wam mówią, to podpowiem, że należą do niej marki takie jak Jabra czy — od kilku miesięcy — SteelSeries. Ale na tym ich portfolio się jeszcze nie kończy, bowiem marka mająca ponad 150 lat doświadczenia w projektowaniu i produkcji urządzeń audio, wideo i technologii inteligentnego słyszenia doskonale odnajduje się w różnych typach produktów wokół tej tematyki. Grupa już teraz dostarcza rozwiązń cyfrowych w ponad stu krajach, a łącznie zatrudnia ok. 8 tysięcy osób, stale dbając o innowacje i dalszy rozwój. Teraz inwestują w nowy ośrodek badań, rozwoju oraz IT — w Polsce.

Reklama

GN w Polsce. Firma otwiera pierwszą placówkę w Warszawie

Otwarcie naszego nowego biura pomoże nam połączyć się i wypełnić naszą misję dzięki nowoczesnej technologii: Zbliżamy ludzi poprzez moc dźwięku i wizji - pozwalając im usłyszeć więcej, zrobić więcej i być bardziej sobą niż kiedykolwiek mogliby się spodziewać (...) Polska jest jednym z krajów, które wyróżniają się poziomem przyswajania nowoczesnej technologii i powiązania z nią, niezależnie od tego, czy chodzi o inteligentne systemy słyszenia, audio, wideo, czy technologię gier. Mamy ogromne ambicje wobec naszego biura w Warszawie i wysokie oczekiwania co do jakości wkładu merytorycznego zespołu.

— mówił podczas oficjalnego otwarcia Peter la Cour Gormsen, CFO Grupy GN. Nowoczesne biuro otwarte zostało we wnętrzach uwielbianych przez branżę technologiczną Brain Embassy, w samym sercu miasta.

To pierwsze kroki Grupy GN w Warszawie — ale już teraz firma planuje dalszą rozbudowę. Zależy im na stałym poszerzaniu zespołu i realizacji projektów, którew których wezmą udział eksperci z całego świata.

Oczekujemy, że to nowe i istotne dla nas biuro pozwoli nam na przyspieszenie możliwości skalowania naszych rozwiązań informatycznych i programowania.” - powiedział Niclas Blohm, Senior Vice President Global Research & Development, GN Audio. - „Obecnie firma GN jest znana przede wszystkim ze światowej klasy urządzeń takich marek jak Jabra, ReSound, Beltone, Lively, Falcom, SteelSeries i innych. Jednak tym, co czyni nasz przyszły sprzęt wyjątkowym, jest zróżnicowana programowanie treści, które będziemy w stanie zapewnić.

Jako że grupa GN to nie tylko rozrywka dla indywidualnegp klienta, ale także produkty grające ważną rolęw obszarze medycznym i biznesowym, całe know-how firmy może się wygodnie i bezproblemowo przenikać, a kolejne projekty mogą od siebie czerpać inspirację. Ponadto marka zaznacza, że istotne dla niej są elementy takie jak zrównoważony rozwój (stąd zobowiązanie, by do produkcji urządzeń wykorzystywać co najmniej 50% materiały zrównoważone, zaś opakowania wytwarzać z nich w całości) oraz wsparcie najbardziej potrzebujących. Dlatego do 2025, wspólnie z Beltone Foundation i partnerskimi organizacjami, zamierza wesprzeć ponad 10 milionów osób z upośledzeniem słuchu.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama