Gry

Gdyby The Legend Of Zelda: Ocarina of Time było tworzone w Unreal Engine 4, wyglądałoby tak... [prasówka]

Tomasz Popielarczyk
Gdyby The Legend Of Zelda: Ocarina of Time było tworzone w Unreal Engine 4, wyglądałoby tak... [prasówka]
2

Ogromna popularność remasterów sprawia, że od czasu do czasu rodzą się ciekawe inicjatywy. Co byście powiedzieli na wskrzeszenie The Legend of Zelda: Ocarina of Time? Jeden z uzytkowników YouTube'a wykorzystał w tym celu... Unreal Engine 4. Efekty są fantastyczne. Ocarina in Time na Unreal Engine 4...

Ogromna popularność remasterów sprawia, że od czasu do czasu rodzą się ciekawe inicjatywy. Co byście powiedzieli na wskrzeszenie The Legend of Zelda: Ocarina of Time? Jeden z uzytkowników YouTube'a wykorzystał w tym celu... Unreal Engine 4. Efekty są fantastyczne.

Ocarina in Time na Unreal Engine 4

Autorem pomysłu jest Ioannis Papazis, który opublikował efekty swojej pracy na YouTube. Oczywiście nie jest to pełna gra, a jedynie kilka scen zaprojektowanych na nowo z wykorzystaniem współczesnych technologii. Niemniej zdecydowanie warto obejrzeć jako ciekawostkę - szczególnie, że najnowsza część The Legend of Zelda na WiiU zadebiutuje najwcześniej w 2016 roku (albo i nie...). Autor nie wyklucza kolejnych projektów tego typu. A skoro o tym mowa, to warto dodać, że wydany niedawno Unreal Engine 4.9 lepiej niż kiedykolwiek wspiera platformy mobilne: iOS i Androida. Możliwości silnika są zatem niemal nieograniczone

Nowa opaska Microsoftu

Wszystko wskazuje na to, ze 6 października oprócz nowych smartfonów Lumia Microsoft zaprezentuje również odświeżoną wersję swojej opaski. Kolejna generacja Microsoft Band miałaby posiadać delikatnie zakrzywiony ekran, dwa fizyczne przyciski, a także zestaw sensorów i modułów łączności: czujnik UV, pulsometr, wysokościomierz, akcelerometr i GPS. Pierwsza wersja urządzenia otrzymała różne recenzje. Jak będzie tym razem?

Nowe Nexusy 5X i 6P

Wcześniej, bo 29 września swoją konferencję ma mieć Google. Wygląda na to, że zaprezentowane wówczas zostaną nowe Nexusy. Przecieki sugerują, że będą one nosić nazwę 5X oraz 6P. Co ciekawe, ten większy z nich ma mieć aż 128 GB pamięci wewnętrznej. Oczywiście to ciągle informacje nieoficjalne, więc możemy jedynie spekulować, ile mają wspólnego z prawdą. Niemal pewnym jest natomiast, że 29 września przyniesie sporo nowości.

Nowy interfejs Xboksa One już testowany

Pierwsi użytkownicy w piątek otrzymali dostęp do nowego systemu dla konsoli Xbox One. Jest to jeszcze wczesna wersja testowa, więc MS udostępnia ją wyłącznie chętnym osobom, które biorą udział w programie Preview. Jednocześnie udostępniono kolejne wideo prezentujące możliwości interfejsu. Pokazuje ono funkcje dostępne z poziomu bocznego panelu, który możemy wywołać w dowolnym momencie w trakcie gry. Trzeba przyznać, że wygląda to bardzo ciekawie. Twórcy nowego oprogramowania dodają, że w określonych sytuacjach będzie ono nawet 50 proc. szybsze niż obecny interfejs. Oficjalny debiut zaplanowano na listopad.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu