Mobile

Flipboard dla Windowsa Phone i nowa polityka reklamowa Twitcha

Tomasz Popielarczyk
Flipboard dla Windowsa Phone i nowa polityka reklamowa Twitcha
Reklama

Telenowela związana z Flipboardem dla Windowsa Phone dobiegła końca. W międzyczasie Twitch zapowiedział nową politykę reklamową, a Facebook zaprezento...

Telenowela związana z Flipboardem dla Windowsa Phone dobiegła końca. W międzyczasie Twitch zapowiedział nową politykę reklamową, a Facebook zaprezentował mobilne przyciski "lubię to". Pojawiły się też nowe informacje o rzekomym przejęciu CyanogenModa. Piątek zaczyna się nadzwyczaj intensywnie.

Reklama

Flipboard dla Windows Phone w końcu jest


Najprawdopodobniej tym razem już na stałe Flipboard pojawił się w sklepie Windows Store. Aplikacja przebyła dość długą drogę od swojej zapowiedzi do finalnego debiutu, a międzyczasie pojawiała się i znikała niczym widmo. W odróżnieniu od Androida, Flipboard dla WP oferuje nieco odmieniony sposób przeglądania treści, choć pod względem wizualnym mocno przypomina wersje na inne platformy. Największym rozczarowaniem jest jednak brak wsparcia dla urządzeń z 512 MB pamięci.

Twitch ogłasza bardziej przejrzystą politykę reklamową


Twitch chce być bardziej transparentny i dlatego będzie w bardziej widoczny i jasny sposób oznaczał sponsorowane kanały. Serwis chce, aby użytkownicy byli świadomi tego, że autor kanału w jakiś komercyjny sposób współpracuje z producentem lub wydawcą jakiejś gry. Ma to zapobiegać ewentualnej krytyce oraz poprawiać wizerunek Twitcha jako niezależnego medium w oczach internautów. Brzmi ambitnie i idealistycznie.

Mobilne "lubię to"


Facebook zaprezentował mobilną wersję przycisku "lubię to", który ma posłużyć twórcom aplikacji dla Androida i iOS do lepszej komunikacji z użytkownikami. Rozwiązanie to miałoby znaleźć zastosowanie m.in. w czytnikach newsów, agregatorach treści i innych aplikacjach, gdzie użytkownik może "polubić" wybraną stronę, artykuł lub fanpage'a. Pytanie, czy deweloperzy chętnie skorzystają z tego rozwiązania. Do tej pory jakoś sobie radzili.

CyanogenMod nie dla Google'a


Reklama

Twórcy CyanogenModa podobno odrzucili propozycję przejęcia przez Google'a. Kalifornijska firma najwidoczniej chciała wykorzystać ich umiejętności, doświadczenie oraz know-how do prac nad oficjalną wersję Androida. Oficjalnym powodem ma być tutaj chęć utrzymania ich projektu otwartym oraz niezależnym, a pod banderą Google'a nie byłoby to możliwe. Cóż, w tej kwestii trudno im odmówić racji, bo CM najprawdopodobniej skończyłby jako martwy projekt.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama