Wszyscy znamy praktyki w niektórych stacjonarnych sklepach, które przy okazji planowanych wyprzedaży, „krzyczą” na plakatach o mega zniżkach po kilkadziesiąt procent, jednak wcześniej sztucznie zawyżając ceny promocyjnych produktów.
Okazuje się, że sprzedawcy również w internecie kuszą się na takie praktyki, przy okazji zorganizowanych wyprzedaży. Zbliżający się Festiwal Wyprzedaży w AliExpress, który będzie miał miejsce 11 listopada zbadał serwis Bankier.pl.
Okazało się, że ceny wielu popularnych produktów wzrosły wczoraj o kilkadziesiąt procent, tak więc rzeczywista zniżka 11 listopada nie będzie już tak spektakularna. Jeśli planujecie więc zakupy w ten dzień na AliExpress, sprawdzajcie wcześniej wybrane produkty na stronie chnprice.com. Sprawdzicie tam wahania cen, o ile nie jest to zupełnie nowa aukcja.
Możecie też skorzystać z rozszerzenia do przeglądarki, dzięki temu podczas przeglądania produktów, w lewym dolnym rogu pojawi się opcja sprawdzenia historii ceny danej pozycji:
- Aliexpress Shopping Assistant dla Google Chrome
- Aliexpress Shopping Assistant dla Firefoxa
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu