Facebook

Facebook staje się największym stadionem świata! [prasówka]

Tomasz Popielarczyk
Facebook staje się największym stadionem świata! [prasówka]
Reklama

Facebook staje się jeszcze lepszym miejscem dla kibiców. Twórcy serwisu ogłosili utworzenie funkcji Sports Stadium, a więc specjalnego ekranu, na któr...

Facebook staje się jeszcze lepszym miejscem dla kibiców. Twórcy serwisu ogłosili utworzenie funkcji Sports Stadium, a więc specjalnego ekranu, na którym będziemy mogli znaleźć szczegółowe informacje oraz posty dotyczące konkretnych spotkań sportowych.

Reklama

Facebook Sports Stadium


Nowa funkcja wprowadza specjalne ekrany w aplikacji mobilnej (i prawdopodobnie na desktopach również), które będą zawierały informacje na temat konkretnych wydarzeń sportowych. Na głównym ekranie znajdziemy wynik oraz bardziej szczegółowe statystyki dotyczące meczu. Na kolejny zakładach umieszczono natomiast posty pochodzące od naszych znajomych, ale także celebrytów i specjalistów. Nie zabraknie też treści multimedialnych, a także informacji, gdzie w telewizji można obejrzeć transmisję. W ten sposób serwis chce trafić do serc 650 mln kibiców, którzy z niego korzystają. Nie jest to pierwszy taki pomysł. Wcześniej podobne ekrany Facebook uruchamiał podczas ważnych imprez sportowych, jak np. Mundial w Brazylii.

Messenger z Material Design


Zostajemy przy Facebooku. W sieci pojawiły się zrzuty ekranu nowej wersji Messengera. Wszystko wskazuje na to, że twórcy pracują nad wprowadzeniem do aplikacji elementów Material Design. Przede wszystkim świadczy o tym okrągły przycisk akcji w prawym dolnym rogu, który po rozwinięciu daje nam dostęp do dodatkowych funkcji. Zmianie mają ulec również ikonki i inne detale, które uczynią komunikator bardziej spójnym ze stylistyką systemu. Szczegółów na ten temat nie znamy. Nie wiemy zatem też, kiedy spodziewać się Messengera po liftingu. Oby niedługo.

Uber będzie dowoził jedzenie


Uber rozszerza swój biznes (który to już raz...) i w 10 amerykańskich miastach uruchamia usługę UberEats. Pilotaż tego serwisu był już wcześniej, o czym nawet pisałem w jednej z poprzednich prasówek. W Toronto, gdzie prowadzono testy, z Uberem umowę podpisało aż 100 restauracji. Teraz jest ona wdrażana na szerszą skalę, co może stanowić duży problem dla małych startupów działających na rynku zamawiania jedzenia przez internet. Podobny ruch wykonała już konkurencja Ubera (a konkretnie SideCar), a więc ten kierunek rozwoju wydaje się być oczywistym. W praktyce zamawianie jedzenia przez Ubera w USA ma kosztować 5 dolarów plus cena posiłku. Będziemy do tego potrzebowali osobnej aplikacji. Całość ma być równie prosta, co zamawianie kierowcy.

Mortal Kombat XL

Jeżeli nie graliście jeszcze w najnowszą część Mortal Kombat, najwyższa pora nadrobić zaległości. Niebawem na półkach sklepowych pojawi się Mortal Kombat XL, a więc specjalna edycja gry z dwoma dodatkami Kombat Pack (każdy daje nam dostęp do kilku nowych postaci), toną nowych strojów i innymi DLC, które dotąd zostały wydane dla gry. Premierę na Xboksa One oraz PS4  zaplanowano na 4 marca. Polskim wydawcą Mortal Kombat XL jest Cenega.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama