Gry

Elden Ring powróci w nowej odsłonie? To odpowiedź na popularny hit

Patryk Koncewicz
Elden Ring powróci w nowej odsłonie? To odpowiedź na popularny hit
Reklama

Osoby powiązane z Tencent zdradziły, że chiński gigant chce stworzyć grę mobilną, bazującą na Elden Ring.

Elden Ring miał swój moment sławy w 2022, kiedy produkcja od FromSoftware zdobyła tytuł gry roku. Tytuł wciąż cieszy się dużą popularnością oraz świetnymi recenzjami graczy i zapewne właśnie te sukcesy skłoniły Tencent – chińskiego giganta branży rozrywkowej – do ponownego umieszczenia gry w świetle reflektorów. Według doniesień Eden Ring może niebawem trafić na urządzenia mobilne.

Reklama

Elden Ring jak Genshin Impact?

iPhone 15 Pro pokazał, że smartfony są już wystarczająco potężne, by w kwestii grania raz na zawsze odciąć je od prostych tytułów pisanych na kolanie i powitać je jako urządzenia zdolne do uciągnięcia hitowych tytułów AAA. Najpierw Resident Evil: Village, potem Death Stranding, już niebawem Assassin’s Creed Mirage a w niedalekiej przyszłości Elden Ring. Jak podaje redakcja Reuters, trzy osoby powiązane ze sprawą przyznały, że gra od FromSoftware faktycznie zmierza na urządzenia mobilne, ale w nieco odmienionej formie.

Produkcja ma być rzekomo odpowiedzią na szalenie popularne Genshin Impact, więc możemy spodziewać się darmowego tytułu z wewnętrznymi mikropłatnościami. O szczegółach wciąż wiadomo bardzo niewiele, bo Tencent zabronił swoim pracownikom rozmawiać z mediami – FromSoftware także odmówiło komentarza w tej sprawie. Już teraz jednak pojawiają się pierwsze obawy, bowiem Tencent ma w swojej historii przykłady porzucania projektów mobilnych, opartych na dużych grach konsolowych i komputerowych. W grudniu gigant zrezygnował z projektu opartego na serii Nier z powodu wątpliwości związanych z monetyzacją. Elden Ring wydaje się jednak znacznie pewniejszym tytułem – gra sprzedała się w około 20 milionach egzemplarzy i zapewne znajdzie się spora grupa fanów, którzy chętnie sięgną po wersję mobilną.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama