Od kilkudziesięciu minut występują utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej Alior Banku. Wygląda to na sporą awarię, z którą pracownicy banku muszą uporać się jak najszybciej.
Jeśli jesteście klientami Alior Banku i nie możecie zalogować się do aplikacji mobilnej, nie jesteście sami. Podobne problemy zgłasza coraz więcej użytkowników. Widać to chociażby po doniesieniach w serwisie Downdetector.
Polecamy na Geekweek: Blisko 20 milionów mieszkańców Polski w zasięgu super szybkiego internetu stacjonarnego Plusa
Na ten moment zgłoszenia problemów z Alior Bankiem prezentują się następująco:
Awaria w Alior Banku: nie działa aplikacja mobilna
Co konkretnie nie działa? Na ten moment najwięcej użytkowników zgłasza problemy z aplikacją mobilną. Doniesienia o awarii można znaleźć m.in. w serwisie X:
Jako że również jestem klientem tego banku, fakt występowania awarii mogę potwierdzić własnoręcznie:
Kolejne doniesienia mówią także o występowaniu awarii w serwisie do obsługi księgowej. Występują utrudnienia m.in. w wystawianiu faktur.
O dalszym przebiegu awarii w jednym za największych banków w Polsce będziemy informować na bieżąco.
Aktualizacja 3.06 g. 12:00
Mamy już pierwszy komentarz Alior Banku. Na ten moment pracownicy zalecają próbę skorzystania z bankowości w późniejszym terminie.
Aktualizacja 4.06 g. 17:25
Awaria Alior Banku nadal trwa, użytkownicy zgłaszają problemy z działaniem aplikacji - system jest wciąż niedostępny:
Aktualizacja 4.06 g. 22:15
W mediach społecznościowych Alior Banku pojawiła się instrukcja awaryjnego korzystania z bankowości internetowej. Zgodnie z jej treścią można korzystać z serwisu Alior Online z poziomu przeglądarki internetowej. Operacje można autoryzować kodami SMS, bądź klikając bezpośrednio w powiadomienie PUSH, w zależności od wybranego narzędzia autoryzacyjnego.
Nie mogę jednak potwierdzić, że powyższe działa. Przy próbie autoryzacji transakcji przy pomocy PUSH otrzymałem komunikat o niedostępności serwisu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu