Gry

Diablo IV z pierwszą poważną aktualizacją. A dopiero była premiera

Piotr Kurek
Diablo IV z pierwszą poważną aktualizacją. A dopiero była premiera

Najnowsza aktualizacja do Diablo IV to nie tylko niewielkie poprawki wpływające na rozgrywkę. To pokaźny zastrzyk nowości, z których będą zadowoleni wszyscy gracze. Co nowego pojawiło się w wersji 1.0.3?

Diablo IV zadebiutowało 6 czerwca i szybko stało się międzynarodowym hitem, który już w pierwszym tygodniu przekroczył kwotę sprzedaży na poziomie 666 mln dolarów. Blizzard długo przygotowywał się do premiery, organizował testy beta - nie tylko by sprawdzić serwery, ale także zapoznać się z opiniami graczy, którzy na przestrzeni ostatnich miesięcy mogli dzielić się ze studiem swoimi spostrzeżeniami na temat rozgrywki i balansu związanego z poszczególnymi postaciami. Efektem tego jest pierwsza, duża aktualizacja, która właśnie trafiła na wszystkie platformy - PC, konsole PlayStation i Xbox.

Aktualizacja 1.0.3 wersja #42677 w dużej mierze skupia się przede wszystkim na naprawie napotkanych wcześniej błędów - od tych związanych z podziemiami, wydarzeniami i innymi aktywnościami, przez poprawki rozgrywki, usprawnienie lokalnego trybu współpracy, czy naprawa zadań. Nie mogło też zabraknąć rozwiązania kilku problemów związanych z interfejsem - m.in. naprawiono błąd, który powodował, że czat mógł zostać rozwinięty, nawet jeśli nie był widoczny, czy wyeliminowano piele przypadków, w których znaczniki na mapie przypięte przez gracza lub z zadania nie działały prawidłowo.

Blizzard wprowadził też kilka modyfikacji w systemie nagradzania graczy. Znacznie zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego za ukończenie Podziemi Koszmarów, skrzynie Piekielnych Przypływów zapewniają teraz znacznie więcej dodatkowego doświadczenia po otwarciu, a niektóre z Szeptów przynoszą teraz więcej nagród. Studio pracuje też nad urozmaiceniem rozgrywki dla tych, którzy ukończyli już główny wątek fabularny i powracają do Sanktuarium w poszukiwaniu nowych wyzwań, lepszego ekwipunku oraz sposobów na zdobywanie większej liczby punktów doświadczenia. Obecnie Blizzard pracuje nad zwiększeniem zagęszczenia potworów i elit w rozgrywce postfabularnej - planowo, nowość ta wprowadzona zostanie wraz z początkiem 1 sezonu, który planowany jest na połowę lipca.

Diablo IV z dużą aktualizacją. Nowości wpływające na rozgyrkę

Graczy z pewnością zainteresują zmiany związane z balansem rozgrywki i poszczególnymi klasami, które są dostępne w Diablo IV. Barbarzyńcy, Druidzi, Nekromanci, Łotrowie, Czarodzieje - bez względu na to, którą postać wybieracie, wraz z nową aktualizacją wprowadzono szereg usprawnień, które mają sprawić, że zabawa postaciami i eliminowanie kolejnych wrogów będzie przyjemniejsze.

Kontynuujemy nasze wysiłki, aby gra wszystkimi konfiguracjami klas dawała poczucie potęgi i frajdy, dlatego wprowadzamy kolejną rundę aktualizacji balansu. W szczególności odnosimy się do opinii społeczności, że umiejętności Podstawowe nie mają wystarczającego wpływu na walkę. Zmiany te nie zmienią fundamentalnej relacji między umiejętnościami Podstawowymi i Głównymi, ale mamy nadzieję, że będą uprzyjemniać wasze zdobywanie poziomów, podczas gdy będziemy przyglądać się dodatkowym sposobom ich wzmocnienia. Zwiększamy również moc niektórych umiejętności, które zdaniem graczy pozostają w tyle za konkurencyjnymi. W oczekiwaniu na przyszłe aktualizacje monitorujemy inne często omawiane tematy, takie jak przeżywalność stronników i wyrównanie konfiguracji postaci. Prosimy was o dalsze przesyłanie opinii i do zobaczenia w Sanktuarium!

Pełną listę nowości, a jest tego naprawdę sporo, znajdziecie na oficjalnej stronie Diablo IV.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu