Cyberpunk 2077 został przez Antyweb sprawdzony na kilku platformach i wiele osób z redakcji dzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat rozgrywki. Tomek przygotował dla Was obszerny opis tego, jak gra z Ray Tracingiem radzi sobie na komputerze PC o niezłej specyfikacji, Piotr natomiast zrecenzował grę dla PlayStation ogrywając ją na PlayStation 4 Pro.
Gracze proszą o zwrot pieniędzy za konsolową wersję Cyberpunk 2077
Wokół premiery Cyberpunka 2077 zrobiło się także głośno w kontekście streamingu gier, jako że tytuł debiutował jednocześnie na Google Stadia i od pierwszego dnia oferowane jest wsparcie na GeForce NOW. Sprawdziłem obydwie platformy i moje wrażenia możecie już przeczytać, oglądając też zapis gameplay’u.
Oceniamy Cyberpunka 2077 na PC, PS4, Google Stadia i GeForce NOW
Z naszych materiałów oraz wielu innych możecie więc złożyć w całość pewien obraz tego, jak wypadła premiera gry i co czeka nas w kolejnych miesiącach. Szczególnie po tym, jak CD Projekt RED odpowiedzialny za grę przeprosił graczy za wersje na starsze konsole zapowiadając liczne aktualizacje oraz poprawki, które nie ominą oczywiście wersji pecetowej.
Nie tylko Cyberpunk 2077. Te gry też były niedopracowane na starcie
Pod znakiem zapytania stanęły więc ewentualne dodatki, płatne DLC oraz rozgrywka online, o której mówiono wcześniej. Cały ten szum wokół Cyberpunka 2077 komentują dla Was Grzegorz Marczak, Paweł Winiarski i Konrad Kozłowski. Miłego słuchania!
Więcej z kategorii Podcast Antyweb Po Godzinach:
- To było spełnienie marzeń fanów VOD. Jak po 2020 roku wygląda branża filmowa?
- Jakie stare telefony i retro urządzenia wspominacie najlepiej? Używacie ich jeszcze?
- Koniec konsol i mocnych pecetów? Streamujemy gry!
- Kiedy lepszy smartfon, a kiedy aparat? Rozmawiamy z fotografem National Geographic
- Asystent Google od środka. Kulisy dwóch lat obecności w Polsce