VOD

Nie wyjdę z piwnicy już nigdy. Crunchyroll i WEBTOON nawiązują współpracę

Weronika Makuch
Nie wyjdę z piwnicy już nigdy. Crunchyroll i WEBTOON nawiązują współpracę
22

Fani anime, łączmy się! Wygląda na to, że w niedługiej przyszłości otrzymamy dużo dobra.

Crunchyroll to największy na świecie serwis oferujący legalne filmy oraz serie anime, jak również mangi czy dramy. WEBTOON z kolei to serwis, na którym pojawiają się komiksy internetowe tzw. webtoony. Serwisy oficjalnie ogłosiły współpracę. W kooperacji stworzą zupełnie nowe treści, które powinny spodobać się fanom jednej jak i drugiej strony. Anime będą oczywiście oparte na popularnych seriach znanych z WEBTOON.

Netflix zaskakuje mnie coraz bardziej. Poza klasycznymi serialami potrafi też zaserwować świetne anime na wyłączność

Jesteśmy niezmiernie podekscytowani współpracą z WEBTOON. WEBTOON ma ogromny katalog treści i twórców, które trafią w gusta naszej publiczności. Nie moglibyśmy wymyślić lepszego sposobu na zadowolenie naszych fanów niż wprowadzenie komiksowych historii w życie dzięki animacji.

powiedziała dyrektor generalna Crunchyroll, Joanne Waage. Oczywiście również sam WEBTOON jest bardzo pozytywnie nastawiony do tej współpracy. Bardzo cieszą się z możliwości zaprezentowania swoich twórców jeszcze szerszej publiczności. Niestety firmy nie podały jeszcze żadnych konkretów. Nie wiemy, które komiksy otrzymają własne serie anime. Nie znamy nawet daty pierwszych produkcji, choć możemy się domyślać, że nie będziemy musieli czekać bardzo długo. Kilka serii na pewno jest już w końcowej fazie przygotowań i tylko grzecznie czeka na oficjalną publikację.

Są powody do radości? Nowa platforma VOD ma oficjalnie trafić do Polski!

WEEBTOON zdobywa średnio ponad 55 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Dzienna liczba czytelników również ciągle rośnie. Najlepsza aplikacja webcomics dostępna na urządzenia z Androidem i iOS-em z tysiącami serii regularnie aktualizowanych serii w rozmaitych gatunkach, to świetny partner dla Crunchyroll. Serwis VOD oczywiście również może pochwalić się wielką bazą fanów. 50 milionów użytkowników i 2 miliony regularnych subskrybentów to przecież coś. Obie firmy są otwarte na fanów i z uwagą słuchają tego, co mają im do powiedzenia. Serwisom zależy na jakości oraz globalnym zasięgu. To mistrzowie w swoim fachu, którzy z pewnością będą mogli wiele się od siebie nauczyć. Wierzę, że ta współpraca pójdzie bardzo dobrze, a fani obu platform otrzymają coś, co ich w pełni zadowoli. Trzeba tylko poczekać na kolejne ogłoszenia płynące z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych Crunchyroll czy WEBTOON.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu