21

Chcesz ładny telefon czy Droida?

Should a phone be pretty? Tak zaczyna się nowa reklama telefonu Droid (video poniżej). Nie da się ukryć, że tym pięknym telefonem z reklamy ma być iPhone a tym szybkim i „twardym” jest właśnie nowy produkt Motorola. Moim zdaniem świetna i mocna reklama (abstrahując od części merytorycznej) pozycjonująca iPhona jako małą ładną zabaweczkę nie mającą […]

Should a phone be pretty? Tak zaczyna się nowa reklama telefonu Droid (video poniżej). Nie da się ukryć, że tym pięknym telefonem z reklamy ma być iPhone a tym szybkim i „twardym” jest właśnie nowy produkt Motorola. Moim zdaniem świetna i mocna reklama (abstrahując od części merytorycznej) pozycjonująca iPhona jako małą ładną zabaweczkę nie mającą za wiele wspólnego z prawdziwym szybkim telefonem czyli Droid-em. Warto przypomnieć, że nakłady na promocję Droida była to niebagatelna kwota 100 milionów dolarów. Kampania zaczyna jednak przynosić rezultaty – według RBC Capital Markets sprzedaż Droida do listopada to między 700 a 800 tyś sztuk! Celem na ostatni kwartał 2009 jest liczba 1,5 miliona i wydaje się, że Droid ma szansę ją osiągnąć.