Should a phone be pretty? Tak zaczyna się nowa reklama telefonu Droid (video poniżej). Nie da się ukryć, że tym pięknym telefonem z reklamy ma być iPhone a tym szybkim i „twardym” jest właśnie nowy produkt Motorola. Moim zdaniem świetna i mocna reklama (abstrahując od części merytorycznej) pozycjonująca iPhona jako małą ładną zabaweczkę nie mającą za wiele wspólnego z prawdziwym szybkim telefonem czyli Droid-em. Warto przypomnieć, że nakłady na promocję Droida była to niebagatelna kwota 100 milionów dolarów. Kampania zaczyna jednak przynosić rezultaty – według RBC Capital Markets sprzedaż Droida do listopada to między 700 a 800 tyś sztuk! Celem na ostatni kwartał 2009 jest liczba 1,5 miliona i wydaje się, że Droid ma szansę ją osiągnąć.
Więcej z kategorii Google:
- Dokonało się. Fitbit wpadł ostatecznie w objęcia Google
- Chcą zmusić Google do płacenia. Firma "eksperymentalnie" wycięła z wyszukiwania ich największe serwisy
- Instagram i TikTok dostaną miejsce w "karuzeli" z wideo w wyszukiwarce Google
- Google daje, Google zabiera. Aparaty w Pixel 5 i 4a po aktualizacji straciły funkcję
- WhatsApp oskarżony o udzielenie pełnego dostępu do rozmów i plików Google w celach reklamowych