3

Jest cennik Renault Megane po liftingu, również jako hybryda plug-in

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Renault wprowadza do sprzedaży odświeżoną wersję Megane, którą można już zamawiać. Samochód dostępny będzie w tym roku w dwóch wersjach nadwozia (hatchback i kombi), a w przyszłym dołączy do nich również sedan.

Renault Megane z napędem hybrydowym

O nowościach jakie wprowadza najnowsza odsłona Renault Megane pisałem już kilka tygodni temu, gdy nowy model został zapowiedziany. Z najważniejszych zmian warto wspomnieć o poprawionym systemie multimediów, światłach LED już od najtańszej wersji Life czy dostępności systemu Highway & Traffic Jam Companion, który pozwala na w pół autonomiczną jazdę w korkach oraz na autostradzie do prędkości 160 km/h. W opcji dostępne też są wirtualne zegary przed kierowcą, wyświetlacz systemu inforozrywki o przekątnej 7 lub 9,3 cala z obsługą Android Auto i Apple Car Play, czy wreszcie napęd hybrydowy.

Renault Megane tył

Ten ostatni dostępny będzie tylko w wersji kombi i w tabelce poniżej znajdziecie ceny właśnie dla tej wersji nadwozia. Chętni do zakupy hatchbacka będą musieli wydać o 4000 PLN mniej (bez hybrydy). Cennik otwiera wersja Life z najsłabszym silnikiem o mocy 115 KM, która za 79 900 PLN (75 900 PLN w przypadku hatchbacka) oferuje manualną klimatyzację, radio bez ekranu dotykowego i tradycyjne zegary. Natomiast już w wersji Zen dostaniemy automatyczną klimatyzację, dotykowy wyświetlacz o przekątnej 7 cali, wirtualne zegary oraz aluminiowe felgi. Ta wersja kosztuje od 85 900 PLN z silnikiem 115 KM, do 131 900 PLN za hybrydę. Automatyczna skrzynia biegów dostępna jest od 103 900 PLN dla silnika benzynowego (140 KM) lub 100 900 PLN dla diesla.

Renault Megane Life Zen Intens R.S. Line
1.3 Tce 115 FAP 79 900 85 900
1.3 Tce 140 FAP 88 900 95 900 101 400
1.3 Tce 140 EDC FAP 103 900
1.3 Tce 160 EDC FAP 112 400
1.5 Blue dCi 115 92 900 99 900 105 400
1.5 Blue dCi 115 EDC 100 900 107 900 113 400
1.6 E-Tech 160 Plug-in 131 900 138 900 144 400
Renault Megane E-Tech Hybrid Plug-in

W wersji Intens dostaniemy dodatkowo czujniki parkowania, możliwość wyboru trybu jazdy (komfort, sport itp.), dostęp bezkluczykowy oraz nawigację satelitarną. Najwyższą wersją wyposażenia jest nowa R.S. Line, która zastępuje GT Line. To nie tylko sportowe wstawki z logo R.S. ale też sztywniejsze zawieszenie, felgi o średnicy 17 cali w standardzie i dodatki poprawiające aerodynamikę. Dla porządku warto jeszcze dodać, że wersja hybrydowa będzie oferowała moc 160 KM i baterie o pojemności 9,8 kWh, które mają pozwolić na przejechanie nawet 64 km w trybie elektrycznym (WLTP City), choć realnie będzie to pewnie bliżej 45-50 km. Silnik elektryczny pozwala rozpędzić się nawet do 135 km/h.

Jest też nowe Megane R.S. i R.S. Trophy

Do oferty trafia też odświeżony sportowy model Megane R.S. i R.S. Trophy. Z silnika o pojemności 1.8 litra udało się teraz wycisnąć równe 300 KM i 420 Nm momentu obrotowego (400 w wersji z manualną przekładnią). Do tego mamy system czterech skrętnych kół (4Control), usztywnione zawieszenie z hydraulicznymi odbojnikami, sportowe fotele i wiele innych dodatków. Za najtańszą wersję z manualną przekładnią trzeba zapłacić 149 900 PLN, dopłata do automatu to 8000 PLN. Za R.S. Trophy, które jest stworzone wprost na tor trzeba zapłacić minimum 168 900 PLN.

Renault Megane R.S. 2020