Biznes

Brzoska nie śpi. Brzoska inwestuje

Maciej Sikorski
Brzoska nie śpi. Brzoska inwestuje
8

Jak w tytule: Rafał Brzoska musi zarywać noce, by ogarnąć biznesy, w których uczestniczy. Piszę to z przymrużeniem oka, ale prawda jest taka, że to nazwisko coraz częściej pojawia się w mediach, a my nie jesteśmy wyjątkiem. O Brzosce piszemy przy różnych okazjach, jego firmy rosną w siłę, pozyskują...

Jak w tytule: Rafał Brzoska musi zarywać noce, by ogarnąć biznesy, w których uczestniczy. Piszę to z przymrużeniem oka, ale prawda jest taka, że to nazwisko coraz częściej pojawia się w mediach, a my nie jesteśmy wyjątkiem. O Brzosce piszemy przy różnych okazjach, jego firmy rosną w siłę, pozyskują inwestorów, rozwijają się i to nie tylko na rodzimym rynku. Tym razem kilka słów o prywatnej inwestycji polskiego przedsiębiorcy: wyłożył pieniądze na udziały w spółce Social Wi-Fi.

Grzegorz psiał kilka dni temu o gigantycznym dofinansowaniu Paczkomatów, drugi Grzegorz w kwietniu informował, że InPost rusza na podbój UE. Dzieje się. Dopingujemy, bo to rodzimy biznes, który naprawdę prężnie się rozwija, chociaż w tej beczce miodu jest łyżka dziegciu, o czym też pisaliśmy. W tym wpisie nie skupię się na poczynaniach InPostu czy lodówkomatach – sprawa dotyczy prywatnej, co jest podkreślane, inwestycji Rafała Brzoski. Tym razem to on wspiera startup i pewnie liczy na to, że pieniądze zwrócą się z nawiązką.

W ramach owej inwestycji Brzoska obejmie ponad 27% udziałów w Social Wi-Fi. Cóż to takiego? Spółka tworzy narzędzie analityczno biznesowe oparte o usługę Wi-Fi.

Social WiFi jest liderem na polskim rynku wśród firm oferujących tego typu rozwiązania i dostarcza profesjonalne usługi WiFi, które umożliwiają właścicielom lokali identyfikację ich gości i dalszą interakcję, m.in. przez wyświetlanie promocji w czasie rzeczywistym, wysyłkę mailingów, prowadzenie ankiet w oparciu o system gwiazdkowy oraz badanie opinii klientów.

Obecnie z Social WiFi korzysta ponad 300 tys. użytkowników na 4 rynkach (Polska, Niemcy, USA, Arabia Saudyjska), m.in. sieć restauracji Sphinx - jedna z większych w Europie sieci restauracji casual dining. Narzędzie skierowane jest do sektorów: HoReCa (hotele, restauracje, kawiarnie), retail (centra handlowe, sklepy detaliczne), a także uczelni i miast. Jest również doskonałym narzędziem dla organizatorów eventów i konferencji.

Jeżeli ktoś jest zainteresowany firmą i jej produktami, to odsyłam na stronę, szybko można na niej zrozumieć istotę biznesu. Biznesu, który ma szansę na szybszy rozwój po wejściu nowego inwestora. Planowana jest nie tylko rozbudowa przedsięwzięcia na płaszczyźnie technologicznej, ale też ekspansja – w Polsce i na skalę międzynarodową. Wszystko trzyma się kupy. Mnie w tej sprawie zaintrygował wątek namówienia Brzoski do współpracy – przyznacie, że niezła historia.

Nie ma co dodawać - wypada życzyć powodzenia i czekać na doniesienia o sukcesach. Mam nadzieję, że się pojawią.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

inwestycjaRafał Brzoska