To w zasadzie bardzo zaskakująca wiadomość, Blue Media - marka, która powstała w 1999 roku, a więc ponad dwie dekady temu, postanowiła zmienić nazwę na… Autopay.
Spółka Blue Media to dostawca szerokiego wachlarza usług płatności w Polsce - od bramek płatniczych dostępnych w największych sklepach czy platformach sprzedażowych, przez różnego rodzaju płatności w aplikacjach czy za rachunki, doładowania w ofertach na kartę aż po płatności za przejazdy autostradami w Polsce, czyli znane już wszystkim Autopay.
Blue Media udostępniła usługę Autopay w 2019 roku, a więc zaledwie cztery lata temu, a rok później na jej potrzeby wyodrębniła ze swoich struktur spółkę Autopay Mobility sp. z o.o., by w rezultacie - już od 17 kwietnia przejąć jej nazwę.
Prawdopodobnie więc, właściciele Blue Media uznali, iż posługiwanie się bardziej rozpoznawalną już marką Autopay wyjdzie korzystniej wizerunkowo dla całej spółki. Poza tym nic się nie zmienia, a co więcej - już jako Autopay, firma zapowiada udostępnienie jeszcze więcej usług nowoczesnych płatności w niedalekiej przyszłości.Najbardziej widoczna zmiana jaką szykujemy to nazwa i logo, ale oprócz tego będziemy tworzyć i wprowadzać nowe, jeszcze bardziej funkcjonalne i nowoczesne płatności. Do tej pory Autopay, był znany jako przydatna aplikacja do płacenia za przejazdy przez autostrady. Mogliście nie wiedzieć, że Autopay został stworzony przez zespół Blue Media S.A.
Na dziś, spółka nie zdradza co dalej z Autopay do płatności za przejazdy autostradą, być może będzie konieczne rozróżnienie jej nazwy od głównej marki. Na stronie Autopay możemy tymczasem zapoznać się z dość górnolotnymi hasłami przyświecającymi zmianom nazwy i loga.
Źródło: Blue Media/Autopay.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu