Netflix

Obejrzeli film na Netflix i robią głupie rzeczy - firma reaguje, a ja mam lepszy pomysł

Konrad Kozłowski
Obejrzeli film na Netflix i robią głupie rzeczy - firma reaguje, a ja mam lepszy pomysł
Reklama

Nie otwieraj oczu to najpopularniejszy film Netflix, co potwierdził sam gigant streamingowy. Najwyraźniej efektem tej popularności jest Bird Box Challenge, czyli nierozsądne, niebezpieczne czy wręcz idiotyczne zachowania niektórych widzów. Netflix reaguje, a ja mam dla godnych wyzwań lepszą propozycję.

Oryginalny film Netflix o tytule Bird Box z Sandrą Bullock i Johnem Malkovichem jest znany w Polsce jako Nie otwieraj oczu (recenzja). Opowiada o świecie, w którym by przetrwać, należy unikać wzrokowego kontaktu z tajemniczymi zjawami/kreaturami/potworami, ponieważ następstwem ich ujrzenia jest samobójstwo lub... a nie będę Wam psuł seansu, jeśli jeszcze nie widzieliście filmu. Jak się okazuje, popularność filmu Bird Box, który okazał się najchętniej oglądaną produkcją Netflix, nie przeszła bez echa, bo wpłynęła na powstanie nowego challenge'u, czyli internetowego wyzwania, które polega na wykonywaniu pewnych czynności z opaską na oczach. Zupełnie jak bohaterowie filmu walczący o życie, tylko że bohaterowie naszego świata ryzykują utratą zdrowia lub życia. Trudno o bardziej dobitny pokaz głupoty.

Reklama

Bird Box Challenge, czyli wyzwanie na podstawie filmu Nie otwieraj oczu

Prowadzenie auta i bieganie po mieszkaniu z opaską na oczach oraz inne durnoty

Liczne wideo opublikowane na YouTube i w innych serwisach z dopiskiem Bird Box Challenge prezentują bowiem śmiałków prowadzących auta i biegających po domu z opaskami na oczach. Na niektórych z wideo można od razu obejrzeć skutki tego zachowania, między innymi niewielkie dzieci wbiegające wprost na ścianę, co oczywiście kończy się uderzeniem głową z niemałym impetem. Media nie milczą w tej sprawie, a Netflix zdecydował się w oficjalnym komunikacie wezwać widzów do zaprzestania takich zachowań, zanim któraś z sytuacji zakończy się w fatalny sposób.

Zamiast opaski na oczach mam inną propozycję dla fanów wyzwań

Jako, że podobieństwo Nie otwieraj oczu do Nie otwieraj ust* Cichego miejsca nie da się zlekceważyć, bo w filmie Johna Krasinskiego to głośniejsze odgłosy sprowadzają na ludzi niebezpieczeństwo, poleciłbym teraz wszystkim chojrakom inne wyzwanie-zabawę - ciekawe, co powiedzieliby na "Quiet Place Challenge", w którym zamilkliby na jak dłużej w Internecie i przestali publikować tego typu głupoty.

* - tutaj padła propozycja nowego tytułu.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama