Polska

Biedronka odcina klientów od aplikacji. Ze strony też nie skorzystasz

Patryk Łobaza
Biedronka odcina klientów od aplikacji. Ze strony też nie skorzystasz
Reklama

Biedronka, czyli jedna z najbardziej popularnych sieci sklepów spożywczych w Polsce, wystosowała specjalny komunikat do swoich klientów. Już wkrótce nie będzie można skorzystać z aplikacji.

Sieć sklepów Biedronka poinformowała o planowanych pracach serwisowych, które odbędą się w nocy z 7 na 8 kwietnia 2025 roku. Jak wynika z oficjalnego komunikatu, przerwa techniczna rozpocznie się późnym wieczorem i potrwa aż do godzin nocnych. Prace te mają na celu poprawę działania systemu oraz zwiększenie jego stabilności i bezpieczeństwa.

Reklama

Biedronka rozpoczyna prace serwisowe. Będą problemy ze stroną i aplikacją

W szczególności użytkownicy aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego moja.biedronka.pl powinni przygotować się na ograniczoną dostępność usług. Między godziną 22:15 a 23:00 aplikacja Biedronki oraz możliwość logowania na stronie internetowej będą całkowicie niedostępne. W tym czasie użytkownicy nie będą mogli korzystać z kluczowych funkcjonalności, takich jak przeglądanie kuponów, historii zakupów czy zbieranie punktów.

Biedronka rozsyła użytkownikom aplikacji takie komunikaty.

Co istotne, po godzinie 23:00 mogą nadal występować chwilowe utrudnienia w działaniu aplikacji. Biedronka uprzedza swoich klientów, że pełne przywrócenie funkcjonalności może nastąpić dopiero około godziny 1:00 w nocy. Warto więc zaplanować korzystanie z aplikacji i logowanie do konta z odpowiednim wyprzedzeniem, aby uniknąć problemów.

Przerwy techniczne, choć uciążliwe dla użytkowników, są standardową praktyką w zarządzaniu nowoczesnymi systemami informatycznymi. Pozwalają one na wdrażanie aktualizacji, naprawę błędów oraz wprowadzanie nowych funkcjonalności, co finalnie ma służyć poprawie jakości obsługi klienta.

Grafika: Kamil Świtalski / Antyweb

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama