Od ponad godziny klienci Orange z warszawskiej lokalizacji nie mogą korzystać z internetu mobilnego. Osobiście mam informacje o kilku lokalizacjach (w...
Od ponad godziny klienci Orange z warszawskiej lokalizacji nie mogą korzystać z internetu mobilnego. Osobiście mam informacje o kilku lokalizacjach (w tym mojej) z brakiem takiego dostępu, a na profilu FB można wyczytać, że problem wydaje się dotyczyć całej Warszawy i okolic.
Niektórzy użytkownicy skarżą się też na brak dostępu do strony internetowej Orange.pl, a dokładniej trudnościami w zalogowaniu się na swoje konto. Sprawdzałem i akurat nie mogę tego potwierdzić, podejrzewam, że to akurat spowodowane jest przeciążeniem. Zwykle tam się udajemy, by sprawdzić co się dzieje w związku z takimi awariami.
Zapytałem rzecznika Orange, Pana Wojtka Jabczyńskiego o przyczyny awarii i termin ich usunięcia, dostałem tylko krótką informację:
Mamy awarię transmisji danych 3G dla części klientów w Warszawie i okolicach. Trwają prace naprawcze. Przepraszam za utrudnienia. Pozdrawiam
W moim przypadku zupełnie zniknął internet i nie wyświetla się w ogóle ikona połączenia, nawet EDGE, więc prawdopodobnie zależy to o konkretnej lokalizacji w Warszawie i okolicach. Na profilu FB niektórzy zgłaszają jedynie brak dostępu właśnie do 3G. Jeśli otrzymamy dodatkowe informacje o tej awarii, a zwłaszcza związane z terminem jej usunięcia zaktualizujemy ten wpis.
Aktualizacja 17.20
Dostaliśmy właśnie od rzecznika Orange kolejną wiadomość, w której informuje, że awaria została już usunięta i usługi będą sukcesywnie przywracane wszystkim użytkownikom.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu