Prezentacja o optymalizacji kosztów związanych z podatkami była jedną z najlepszych podczas 52 Auli. Dotyczyła wprawdzie głównie spółek z.o.o co jak wiemy jest nieco późniejszym etapem jeśli chodzi o formy działalności gospodarczej dla startupów. Na początku wszyscy zaczynamy od działalności jednoos...
Prezentacja o optymalizacji kosztów związanych z podatkami była jedną z najlepszych podczas 52 Auli. Dotyczyła wprawdzie głównie spółek z.o.o co jak wiemy jest nieco późniejszym etapem jeśli chodzi o formy działalności gospodarczej dla startupów. Na początku wszyscy zaczynamy od działalności jednoosobowej czyli spółek cywilnych itp. Jeśli jednak ktoś z was ma spółkę Z o.o. to zapamiętajcie hasło klucz czyli Cypr - reszty dowiedzie się u doradcy podatkowego :) Omawiana była jeszcze min. opcja Chińska i Szwajcarska - ale szczerze mówiąc wydaje mi się, że to opcja dla naprawdę dużych spółek. Cała prezentacja bardzo fachowa, dynamiczna wzbudzająca sporo zainteresowania u Aulowiczów. Takich wystąpień chciałoby się oglądać więcej
Szerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej grze. Niestety podczas prezentacji jakość printscreenów byłą tak słaba, że nie dane mi było dojrzeć podobno imponującej warstwy graficznej. Zastanawiało mnie dlaczego prezentujący nie pokazali nam filmu z gry, lepszym materiałów pokazujących jej potencjał itp?
Co jeszcze? Panowie opowiadali o planach związanych z rozwojem mechaniki gry, nowymi funkcjami i przedmiotami. Ta część była tak nudna, że w pewnym momencie z sali padło pytanie "czy manual, który właśnie recytują jest gdzieś do ściągnięcia w PDF". Podsumowując - najgorsza prezentacja, nudna bez koncepcji i właściwie trudno było się zorientować jaki jest jej cel.
Opisać trendsettera to było hasło kolejnej prezentacji. Tematyk dość ciekawa i w porównaniu do analizy ruchu czy aktywności dość trudna. Chodzi o to aby znaleźć w internecie liderów opinii czyli osoby, które mają największy wpływ na swoje otoczenie. Zadanie wydawałoby się dość proste gdyby skupić się tylko na stronach internetowych czy blogach, ale przecież analizować trzeba również Facebooka, fora dyskusyjne itp. Kolejne wyzwanie do odróżniane troli od trendsetterów. Prezentacja była z tak zwanym "jajem", jeśli ktoś chce znać szczegóły zapraszam do odwiedzenia strony ircenter.com
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu